Miten ihmeessä saisi tyrehdytettyä sen mädän joka vuotaa rakkulasta? Tulee laastarinkin alta koko ajan. Ei voi mitään tehdä kun koko ajan valuu. :'(
Puhkesi eilen ja jo tänään laastari vetäsi rakkulan "auki", onko kokemusta paraneeko nopeammin näin, vai kannattaisko sen antaa kehittyä niin että itsestään herpes sitten sylkee ne moskat ulos ja paranee?
Onko kikkoja ihmisillä muutenkaan miten sen saisi mahd.nopeasti parannettua? Ja piilotettua?
Huuliherpeksestä
7
140
Vastaukset
- Sillä mätä lähtee
Laittaisin mätään kohtaan ruokasoodaa.
- Voidetta
Parasta on ennelta ehkäisy. Alkoholin käyttö ja yleesäkin stressi myötävaikuttaa huuliherpeksen esiintymiseen. Huuliherpeksen hoitoon tarkoitettuja voiteita joita saa apteekista pitäisi käyttää heti kun oireita ilmenee Silloin voi ehkäistä märkävaiheen kokonaan. Zovirax voide on ok.
- Dr.pili
Kannattaa myös muistaa mitä kännissä kannatta imeskellä, ja mitä ei.
- lääkepuuteria
Irtopuuteri. Sitä on kehoitettu laittamaan heti yskänrakkulan tultua ja paranee nopeasti. Apteekista paras vaihtoehto on lääkepuuteri. Vanha keino mutta auttaa.
- alatisairas1
Jos herpestä esiintyy useasti, voi lääkäriltä pyytää reseptillä acyrax-pillerit. Niitä kuuluisi käyttää noin 5pilleriä/pvä, 5päivän ajan, mutta itse olen havainnut, että kun sen pillerin ajoissa ottaa, niin pari pilleriä auttaa taltuttamaan rakkulan synnyn. :)
- avun saanut
Mätää?
Se on vettä.
Itellä loppui herpekset kookosöljyllä.
Syön sitä.
http://www.primifit.fi/artikkelit/kookosoljy.html
Ehkä kerran vuodessa keväällä puhkeaa auringon takia, mutta sen kestää. Itselläni on tosi usein isoja herpesrakkuloita, joihin ei Zovirax tehoa enään. Avun olen saanut käyttämällä laastareita, mutta ongelma on että sieltä pursuaa todellakin nestettä. Nyt syön JOKA pvä B-vitamiinia purkista, niin ei tule niin helpolla rakkuloita, ja kun ne tulevat ovat paljon pienempiä kuin ennen. Ja jos tulee isoja rakkuloita, murskaan yöksi taululiitua rakkuloiden päälle. Kuivuu ja pienenee nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144