TIedostossa on numeroita tyyliin
1111111111
1000000001
1000000001
1000000001
1111111111
Voi tietysti vaihdella onko ykkönen vai nolla sillä tuo on kartan data, jonka pohjalta ohjelma tekee pelimaailman kartan. Kaikki muu onnistuu paitsi numeroiden lataaminen siihen moniulotteiseen taulukkoon joka on tyyliin kartta[10][10]. Miten se tehdään?
Numerot moniulotteiseen taulukkoon
6
128
Vastaukset
- lue manuaali
fgets tai fread vaikkapa
- aloittelija1011001
Yritin paria ratkaisua fgetsiä ja freadia mitä löysin Googlesta hakusanalla "fgets to 2d array" ja "fread to 2d array", mutta en löytänyt yhtäkään mikä toimisi minun niin kuin haluaisin.
- Oppi ojassa?
aloittelija1011001 kirjoitti:
Yritin paria ratkaisua fgetsiä ja freadia mitä löysin Googlesta hakusanalla "fgets to 2d array" ja "fread to 2d array", mutta en löytänyt yhtäkään mikä toimisi minun niin kuin haluaisin.
No yritä vaikka fgetc:llä. Ei pitäisi olla vaikeata.
Et opi jollet tee työtä.
- 167-176
Lataisin tiedoston RichTextBox1:iin
Sitten lukisin sieltä for-silmukalla rivin kerrallaan ja ottaisin merkin kerrallaan Mid-funktiolla. - Aloittelija minäkin.
No miten olisi ihan vain kahdella for loopilla.
Yksi loop lukee rivin, sen sisällä toinen loop käy rivin joka merkin läpi ja pistää taulukkoon vastaavaan ruutuun. - Maskilla onnistuu
Käytä maskia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738