Kellään ?

raihnake

Käynyt niin että kun olette valittaneet hylätystä eläkepäätöksestä vakuutusyhtiönne olisi sen eduksenne muuttanut? Siis ilman että valitusta olisi lähetetty työeläkeasioiden muutoslautakuntaan..Pitkissä kantimissa se sitten on..

3

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fibro69

Minä hain pysyvää työkyvyttömyyseläkettä kolme eri kertaa ennekuin neljännellä kerralla tärppäsi.
      Ikää minulla on 44 vuotta joten yksi syy hylkyihin oli varmaankin ikä.
      Jokaisen hylkypäätöksen vein sosiaaliturvan muutoksenhakulautakuntaan ja joka kerta sieltäkin tuli hylky.
      Minulle myönnettiin määräaikainen työkyvyttömyyseläke 1.4.2010 - 31.12.2010 ja sen jälkeen vuoden pätkissä aina 31.12.2012 saakka.
      Tämän vuoden alusta sain pysyvän eläkkeen.
      Joten ymmärrän täysin turhautumisesi ja masennuksesi raihnake. Minutkin valtasi usein masennus ja tunne ettei tästä mitään tule mutta kun sitkeästi tappelin ja pommitin vakuutusyhtiötäni niin tulihan se sieltä!
      Tuntui siltä että miksi lyön päätäni seinään joka helevetin kerta vaikka lääkärini lausunnossaan totesi että työkykyni on pysyvästi alentunut työkyvyttömyyseläkkeeseen oikeuttavan määrän ja se ei ole palautettavissa millään keinoilla.

Tsemppiä ja jaksamista sinulle!!

• w d

Minäkin hain pysyvää työkyvyttömyyseläkettä kolme eri kertaa ennen kuin neljännellä kerralla tärppäsi.
      Ikää minulla on 48 vuotta joten yksi syy hylkyihin saattoi olla ikäni.
      Kolmen vuoden sairastamisen jälkeen myönnettiin vuosi sairaslomaa ja sen jälkeen pysyvä työkyvyttömyyseläke.
      Teoria siitä miksi neljäs hakemus meni läpi, on se, että käsittelijä vaihtui kela/ilmarinen.
      eläkkeen ialkoi 1.6.2013

• ParempiMyöhäänkun

Todennäköisesti näin, sillä päätökset tekevät virkailijat eivät lääkärit.
        sairastin vuodesta 06 ja sairauspäivärahakausia tuli yhteensä kolmelta
        vuodelta ansiosidonnainen. Sairauteni "eteni" aiheuttaen uusia sairuksia, joten
        en saanut minkäälaista kuntoutustukeakaan. Varmaan tiesivät, ettei tuosta
        ole mihinkään koulun penkille, joten laittoivat suoraan pysyvästi eläkkeelle
        44 vuotiaana. Samoin eläkkeni alkoi 1.6.2013. Älkää luovuttako, vaikka
        sieltä kaikenlaista lokaa niskaan tippuukin välillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4765
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      485
      1460
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      748
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe