Käynyt niin että kun olette valittaneet hylätystä eläkepäätöksestä vakuutusyhtiönne olisi sen eduksenne muuttanut? Siis ilman että valitusta olisi lähetetty työeläkeasioiden muutoslautakuntaan..Pitkissä kantimissa se sitten on..
Kellään ?
3
165
Vastaukset
- fibro69
Minä hain pysyvää työkyvyttömyyseläkettä kolme eri kertaa ennekuin neljännellä kerralla tärppäsi.
Ikää minulla on 44 vuotta joten yksi syy hylkyihin oli varmaankin ikä.
Jokaisen hylkypäätöksen vein sosiaaliturvan muutoksenhakulautakuntaan ja joka kerta sieltäkin tuli hylky.
Minulle myönnettiin määräaikainen työkyvyttömyyseläke 1.4.2010 - 31.12.2010 ja sen jälkeen vuoden pätkissä aina 31.12.2012 saakka.
Tämän vuoden alusta sain pysyvän eläkkeen.
Joten ymmärrän täysin turhautumisesi ja masennuksesi raihnake. Minutkin valtasi usein masennus ja tunne ettei tästä mitään tule mutta kun sitkeästi tappelin ja pommitin vakuutusyhtiötäni niin tulihan se sieltä!
Tuntui siltä että miksi lyön päätäni seinään joka helevetin kerta vaikka lääkärini lausunnossaan totesi että työkykyni on pysyvästi alentunut työkyvyttömyyseläkkeeseen oikeuttavan määrän ja se ei ole palautettavissa millään keinoilla.
Tsemppiä ja jaksamista sinulle!! - w d
Minäkin hain pysyvää työkyvyttömyyseläkettä kolme eri kertaa ennen kuin neljännellä kerralla tärppäsi.
Ikää minulla on 48 vuotta joten yksi syy hylkyihin saattoi olla ikäni.
Kolmen vuoden sairastamisen jälkeen myönnettiin vuosi sairaslomaa ja sen jälkeen pysyvä työkyvyttömyyseläke.
Teoria siitä miksi neljäs hakemus meni läpi, on se, että käsittelijä vaihtui kela/ilmarinen.
eläkkeen ialkoi 1.6.2013- ParempiMyöhäänkun
Todennäköisesti näin, sillä päätökset tekevät virkailijat eivät lääkärit.
sairastin vuodesta 06 ja sairauspäivärahakausia tuli yhteensä kolmelta
vuodelta ansiosidonnainen. Sairauteni "eteni" aiheuttaen uusia sairuksia, joten
en saanut minkäälaista kuntoutustukeakaan. Varmaan tiesivät, ettei tuosta
ole mihinkään koulun penkille, joten laittoivat suoraan pysyvästi eläkkeelle
44 vuotiaana. Samoin eläkkeni alkoi 1.6.2013. Älkää luovuttako, vaikka
sieltä kaikenlaista lokaa niskaan tippuukin välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707