Eli onko norton internet security hyvä valinta vai olisiko jokin muu virustorjunta hyvä?
Kiitos vastauksista etukäteen
Onko Norton internet security hyvä virustorjunta.
6
428
Vastaukset
Itselläni se on ollut käytössä noin vuoden koska sain sen Office 2010 paketin mukana ja ihan tyytyväinen olen ollut. Tosin ilmaiset vaihtoehdot riittäisi hyvin.
- Security enää 7pv
Poistuuko Norton automaattisesti,kun ilmainen kokeilujakso päättyy ?
Ja pärjäänkö aluksi muutaman viikon 8.1 sisältävällä ilmaisohjelmalla?
"Panda-asentaja" tulee auttamaan maaliskuun alkupäivinä,eli asentamaan uuden ilmaisohjelman. Security enää 7pv kirjoitti:
Poistuuko Norton automaattisesti,kun ilmainen kokeilujakso päättyy ?
Ja pärjäänkö aluksi muutaman viikon 8.1 sisältävällä ilmaisohjelmalla?
"Panda-asentaja" tulee auttamaan maaliskuun alkupäivinä,eli asentamaan uuden ilmaisohjelman.Ei vaan se pitää itse poistaa.
Periaatteessa Windows 8 omalla Defender ohjelmalla pärjää pelkästään joten muita ei sinänsä tarvitse edes asentaa.
- tdyhdrhy
Se on "todella hyvä". Palvon suorastaan sen nerokkuutta. Sain sen tietokoneen mukana ilmaiseksi ja alussa kaikki oli hyvin. Mutta sitä ei voi poistaa... -.- Aina tulee ei vastaa.
- Saa poistettua
Kyllä ainakin minulle poistui ihan ongelmitta. :)
- 007½
Minäkin poistin Nortonin koneeltani jo vuonna 2004 ihan helposti ja ongelmitta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441