Eli olen alkanut etsiä koiraa lenkkiseuraksi, mutta vaatimuksena olisi se, että kestäisi kahta vilkasta kissaa. Aiempaa kokemusta koirista löytyy mm. beagle, suomenajokoira, sekarotuiset, mopsi ja suomenpystykorva.
Mitä nyt netistä koiria selailin ja testejä tein niin seuraavat rodut kiinnittivät huomioni: Bordercollie, Kultainennoutaja, Labradorinnoutaja, Whippet, Appenzellinpaimenkoira, Buhund, Collie ja Suomenlapinkoira. Olisi mukava kuulla näiden rotujen omistajilta kokemuksia ylipäätänsä muutenkin, kuin vain, että sopeutuvatko kissoihin.
Minulla on kaksi kissaa ja kumpikin tulee kasvattajilta joilla on koiria (tanskandoggi, dalmatialainen ja sileäkarvainen mäyräkoira) ja ovat myös opetelleet sopeutumaan vanhempien suomenpystykorvaan (minun nimissäni, mutta suomenpystykorva ei oikein sovellu tänne kerrostaloon ja muutenkin vanha niin jäi asumaan vanhemmille) ja veljen mopsiin.
Koira kissojen lisäksi.
Cats and dogs 4ever!
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857285- 955334
- 524875
- 2434393
- 444365
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284038- 593173
- 482616