Vittu nyt

Zembalouuuuus

Oli jo ennen minun inttiä pidemmän aikaa nainen huutanut että vihaa minua ja tekstaillut jatkuvasti monille jätkille, vaikka parhaani olen yrittänyt olla hyvä poikaystävä. No nyt kun armeija on jo takanapäin ja haluan olla vaan kahdestaan vähän aikaa(en jumittaa 24/7 yhdessä koska on paskamaisinta pidemmän päälle) niin kyseinen tyttö ei ole yhtään päivää ollut minun kans vaikka oltiin kaukana toisista pidemmän aikaa ja sanoo että rakastaa tosi paljon ja että olen ihana. 8- 10 tuntia illasta "kaverin" luona(työtön että eipä käy töissä) tulee humalassa kotiin. Minä olen laittanut ruuan, tiskannut astiat, siivonnut kahden pennun jätöksiä ja käyttänyt ulkona tässä jo pidemmän aikaa joka helvetin päivä. Meni juna-asemalle vastaan jotain kaverin kaveri jätkää joka tuli kaukaa. Menee yli ymmärryksen, ehdotin muuttoa ihan ohimennen jos saan opiskelupaikan muualta, niin sano heipat eikä aio tulla koko yönä kotiin. Vittu onko teidän akkojen kiitos tommonen jos mies tekee jotain kämpillä ja vahtii piskejä kun toinen millon missäkin.

Hei mitä helvettiä tämä meno oikeen on?

1

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • begaani

Sitä sinun kannattaa kysyä tytöltä. Kuulostaa lapselliselta teineilyltä, itsekkäältä käytökseltä ja siltä että nyt on paha kriisi menossa ja on hukassa ittesä kanssa. Jos ette istahda ja selvitä asioitanne perinpohjin, niin ero tuosta on tulossa aika piakoin.

Akkojen kiitos... Ehei. Kuulostaa hyvin nuorelta ja välinpitämättömältä. Toivottavasti koirat ei jää tytölle eronne jälkeen, kerta noin hyvin on niiden hoitoon sitoutunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7372
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2314
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37