Toyota Carina E:n kone temppuilee?

AriCaarina

Talvella kun kiihdytteli syttyi moottorin vikavalo hetkellisesti palamaan, keväällä näin ei ollut eikä nyt kesälläkään.

Öljyt vaihdettu ajallaan ja katsastuksesta meni läpi.

Viime viikolla olin lähdössä töistä, sai startata vaikka kuinka kauan ja kone kävi vain kolmella. Ei siinä pääsin lähtemään ja alkoi käydä ihan normaalisti.

Eilen sitten olin lähdössä kauppaan ja kiihdytin satasen vauhtiin rampilta ja yhtäkkiä vauhdista alkoi käydä kolmella! Ihan törkeä savu ja ajo nykyviää. Ei muutaku tiensivuun ja tutkimaan.

Autossa ei ole vetoja, tulpan kärjet vääntyy kun laittaa auton käyntiin ja bensa haisee voimakkaasti, auto ei ilmoita kuitenkaan mitään vikakoodia.

Nyt tarttisin apua jotta saadaan vielä carina maantietä nielemään eikä joudu nakkaan romuttamolle !

2

3023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AriCaarina

Jatkoa edelliseen^^ kone siis on 1.6 16V EcoTronic

• a(2)

Lue vikakoodit, jos niitä olisi, niin helpottaisi vian arvailua, tai jopa tieto ettei niitä ole, helpottaisi sekin.

Tossa ohjeet vikakoodien lukuun:
      Moottoritilassa sulakerasian lähellä on pieni kannellinen pistoke, sieltä kytket TE1 ja E1 pinnit yhteen hyppyjohdolla, itse käytin aukiväännettyä paperiliitintä, ja mene autoon sisälle, ja käännä avain run asentoon (asento jossa puhallin toimii) sitten kirjoitat ylös vikakoodinumerot.

-Jos vikavalo ei vilku on tuo hyppyjohto huonosti paikallaan.

-Valo vilkkuu 1s välein kirjoita paperille montako kertaa, tämä on ensimmäisen vikakoodin ensimmäinen numero (jos valo jatkaa vilkkumista tasaisesti, ei vikakoodeja ole)
      -1 sekunnin tauko
      -Valo vilkkuu 1s välein kirjoita paperille montako kertaa, tämä on ensimmäisen vikakoodin toinen numero
      -2 sekunnin tauko
      -Loput vikakoodit samalla tavoin
      -Kun kaikki vikakoodit on käyty, 4 sekunnin tauko, ja sitten alusta uudelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51