Eli satuin ostamaan tässä aivan äskön seppälästä rintaliivit, ja kotona huomasin, että niiden olkaimet on irrotettavat. Nyt ne napsahtelee paikoiltaan jatkuvasti (oikeastaan vaan oikean puolimmainen), eikä mulla oo esimerkiksi koulussa aikaa ravata naistenhuoneessa laittamassa niitä takaisin paikoilleen. Voiko näistä olkaimista siis muokata semmoiset, että ne EI ois irrotettavat, tai onko vinkkejä miten ne ei lähde paikoiltaan niin helposti?
APUA! Rintaliivien olkaimet ei pysy paikoillaan!
8
286
Vastaukset
Säädä olkanauhaa tiukemmalle. Itselläni toimii erittäin hyvin, juurikin Seppälän liiveissä.
- ap.
kiitos!:)
- kitty kat
Niissä on varmaan se metallihakanen niin kiristä/litistä sitä hakasta varovasti. Mulla ei oo Seppälän rintsikat mutta se auttoi, eiköhän ne systeemit ole kaikilla aika samanlaiset :)
- ap.
Ne olkaimien hakaset on muovia, mutta joo kokeilen.:) pitänee varmaan ensin vaan kuumentaa niitä hakasia, ettei ne katkea, vai taittuuko muovi samalla lailla kuin metalli? kiitos!
- ............
ap. kirjoitti:
Ne olkaimien hakaset on muovia, mutta joo kokeilen.:) pitänee varmaan ensin vaan kuumentaa niitä hakasia, ettei ne katkea, vai taittuuko muovi samalla lailla kuin metalli? kiitos!
Muovi ei taivu samanlailla kuin metalli. Muovi katkeaa/murtuu helpommin.
- Toinen konsti
ap. kirjoitti:
Olen ommellut hakasen vastalenkkiä tiukemmaksi jotta hakanen pysyisi lenkissään varmemmin. Muutama käsin ommeltu tikki riittänee.
- ap.
Toinen konsti kirjoitti:
Olen ommellut hakasen vastalenkkiä tiukemmaksi jotta hakanen pysyisi lenkissään varmemmin. Muutama käsin ommeltu tikki riittänee.
kiitos vinkistä:)
- ap.
............ kirjoitti:
Muovi ei taivu samanlailla kuin metalli. Muovi katkeaa/murtuu helpommin.
sillä meinasinkin, että pitäis varmaan kuumentaa jollain ensin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068