Kertokaahan kokemuksianne laihdutusryhmistä. Olisin mennyt Painonvartijoihin, koska haluan sellaisen ryhmän joka kokoontuu säännöllisesti. Pitää olla viikottain punnitus, että pysyn ruodussa. Painonvartijoita ei kuitenkaan enää ole, joten se siitä. Nettivalmennusta en halua. Mitä muita hyviä säännöllisesti kokoontuvia ryhmiä on olemassa? Ja saa tietysti vinkata myös niistä, joihin ei kannata mennä...
Toimiva laihdutusryhmä?
10
608
Vastaukset
- Tuutikki18
Mieleen tulee painonhallintahaasteryhmä (PPH), jota Herbalife-jälleenmyyjät järjestävät. Sen kesto on 8-12 viikkoa ja kerran viikossa on tunnin pituinen sessio, jossa punnitaan, mitataan ja katsotaan kehon koostumus, sekä joka tunnilla on oma teemansa, kuten esim. vesi, kuidut, proteiini, rasva, sokerit, hiilarit jne. Tuotteita ei ole pakko käyttää eikä ostopakkoa ole. Hinta yhteensä on noin 35-40 euroa tietääkseni. Ja niitä pyörii ympäri suomea, netistä voi yrittää etsiä.
- pullukka1
En halua mennä tuotteen markkinointitilaisuuteen, joita nuo Herbalife-ryhmät varmasti ainakin jossain määrin ovat. Enkä muuhunkaan vastaavaan (extravaganza tms), haluan että laihdutus perustuu normaaliin ruokaan ja neuvot myös.
- Hienohommax
Herbalifella 2,6 miljoonaa jälleenmyyjää 70.ssä eri maassa merkitsee/ 32172 myyjää/maa. Suomessa tuon suhdeluvun mukaan /myyjä jäisi 155 henkilöä houkuteltavaksi asiakkaaksi. Vaikuttaa melkoiselta businekselta ja onkin sitä, muttei jälleenmyyjälle :) http://www.taloussanomat.fi/porssi/2013/04/09/maailman-paras-pyramidihuijaus-kiehuu-tilintarkastaja-eroaa/20135155/170
- Tuutikki18
Hei
Ei ollut hyvä provo. Vähän vanhaa tietoa oli tuossa linkissä, Ben Ackman sai potut. Ja Herbalife tuplasi myyntinsä tuon jälkeen. Jälleenmyyjiä on yli 80:ssä maassa,
http://www.hs.fi/talous/a1376633940503
- ,cjghsisuzvso
HPY eli Hyvän painon ystävät. Löytyy netistä googlettamalla. Jonkin verran on ryhmiä. Ohjelma hyvin samankaltainen kuin Painonvartijoissa. Itse pudotin siellä 15 kiloa vuodessa. (Ei ollut enempää pudotettavaa ja välillä otin rennommin). Syödään normaalia perusruokaa, ei mitään pusseja, patukoita tms.
- Julkiset palvelut
Paikkakuntasi terveysasemalla pitäisi olla ryhmiä tai mahdollisuus tavata ravitsemusterapeuttia. Se voi olla hyvä punnitusten kannalta, mutta oma pullukka rt:ni ei tiedolla häikäissyt. Tapaamiset olivat naurettavaa työaikani tuhlausta.
- info 2013
Herbalifen jälleenmyyjät ovat vastuullista porukkaa, ja he, jotka asioivat heidän kanssansa, tarvitsevat vaan ilmoittaa kiinnostuksensa yhteisiin tapaamisiin muiden käyttäjien kanssa.
Heti järjestyy!
Olen nettisurffaillut hetken ja yleensä erilaisissa yhteyksissä ei mainita että Herbalifen tuotteet ovat aterian korvaavia tuotteita. Siis ruokaa tiivistettynä ja hyvin suunniteltuna, jokaiselle kätyttäjälle yksilöitynä. Yhteistyö jälleenmyyjän kanssa on edellytys jokaisen yksilön onnistumiseen oman tavoitteensa kanssa. - Tyytyväinen
Omasta kokemuksesta voin sanoa että Hyvän painon ystävät painonhallinta ryhmä on tosi hyvä ja toimiva. Itse en myös suuhuni laittaisi mitään "laihdutuspussikeittoja" tai vastaavia. Haluan syödä kunnon perusruokaa. Painonpudotus on niin moniuloitteinen taival ja koen itse saavani paljon ryhmäntuesta. Ohjelma on hyvä ja toimiva, opetellaan syömään tavallista terveellistä ruokaa kohtuudella. Itse olen nyt pudottanut n. -20 kg ohjelman ja ryhmäntuella, vielä olisi kymmenisen kiloa jäljellä. Jos vaan sinulla sattuu olemaan ryhmäpaikka lähellä mene ihmeessä jos kaipaat ihan tavallista painonpudotusta ja pysyvää sellaista.
- Herbalife
Meillä alkaa kaksi PPH ryhmää elokuun alussa Lahdessa! Herbalife tuotteiden käyttöpakkoa ei ole, jokainen voi omalla tyylillä pudottaa painoa kunhan tekee sen oikein ja terveellisesti. Haaste kestää 12viikkoa ja maksaa 50€. Ennen ryhmän alkamista jokaiselle osallistujalle tehdään kehonkoostumus mittaus sekä otetaan vartalosta mitat. Oman ohjaajan avulla ja tuella painonpudotus on helpompaa ja tulokset pysyvämpiä. Lisätietoja saa kun laittaa viestiä
keviina-herbalife.jm@hotmail.com. - alein
http://avaruuuskerho.blogspot.fi/2014/07/jarkyttavaa-selailla-elamaansa-taakse.html
Blogia on hyvä seurata, niin pysyy inspirraatio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274387- 2603744
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4111348Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4341265Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070