LUKEKAA JA JAKAKAA, KIITOS!

Suvi Korhonen

FB:stä löytyy minun kirjoituksen ÄIDIN TUSKA, ELÄMÄÄ HUOSTAANOTON AIKANA.
Pyydän, että mahdollisimman moni lukisi ja jakaisi sen, että me kaikki perheet, joiden lapset sossu on ottanut väärin perustein/laittomasti huostaan, saisimme vihdoin laajasti äänemme kuuluville! KIITOS JO ETUKÄTEEN!

1

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuet pois

Jos et ole huomannut vielä, niin huostaanotto on suurta BISNESTÄ. Auerien tapauksessa on jo laajasti tullut esille, että huostaanotetusta lapsesta maksetaan sijaisperheelle 3000 euroa per lapsi KUUKAUDESSA. 3 lasta ja perheelle 9000 euroa puhtaana käteen JOKA KUUKAUSI. AA:n veli onkin näinollen ostanut itselleen 150000 hintaisen veneen ja 50000 hintaisen auton.

Oikeudenkäynnissä 2013 esille tullutta:

Anneli Auerin veli tienaa lapsista 9000,00 euroa kuukaudessa, vuodessa 108 000 euroa. Auerin lapset ovat olleet Auerin veljellä 3 vuotta ja 11 kuukautta. (lokakuu 2009 - syyskuu 2013). Anneli Auerin veli on siis saanut rahaa lapsista 423 000 euroa.

Auerin veli on lomautettuna, mutta hankkinut itselleen 150 000 euron veneen ja 50 000 euron auton. Veljen vaimo ei käy töissä, vaan hoitaa lapsia kotona.
      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288602287495.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe