Voiko mies olla mustasukkainen?

Tuli mieleen

-Muuta kuin lyömällä ja alistamalla? Miehiltäkin vastauksia odottaen.

5

406

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi olla

Voi.
      Eräs entinen säätöni oli todella mustasukkainen muttei koskaan vähääkään aggressiivinen. Mustasukkaisuus näkyi mm:
      - jatkuvalla soittelulla. Hän soitti usein keskellä yötä ihan vain kysyäkseen missä olen ja mitä teen.
      - Yllätysvisiiteillä. Tätäkin saattoi tapahtua keskellä yötä, hän soitti ja sanoi olevansa alaovellani ja haluavansa sisään, joskus hän oli todellisuudessa jossain ihan muualla mutta halusi nähdä miten reagoin.
      - "Tietona" siitä että panen jatkuvasti satojen muiden miesten kanssa. Emme seurustelleet joten minulla ei ollut mitään velvoitetta häntä kohtaan, mutta hän mm. aina kun tapasin jotain ystävää kysyi jälkikäteen että oliko hyvä pano mm. Myös jos en yöllisiin soittoihin vastannut niin aamulla tuli viestiä joissa hän pahoitteli sitä että häiritse seksisessiotani jonkun toisen miehen kanssa. Tai jos hänen jälleen soittaessaan arkipäivänä aamukolmelta että on alaovellani, kieltäydyin päästämästä häntä sisään niin hän kysyi että kuka minulla oli sängyssäni.

En tiedä millaiseksi homma olisi mennyt jos olisimme päätyneet seurustelemaan, mutta parin kuukauden säätäminen riitti siihen että olin korviani myöten täynnä sitä että joka ikinen yö hänen oli pakko herättää minut vaikka aamulla olisi ollut kuinka aikaisin töihin.

• Tuli mieleen

Kiitos vastauksestasi. Toivottavasti elämäsi menee nyt paremmin, olen aina ajatellut, että pieni mustasukkaisuus kuuluu elämään mutta kaiken pahan nähneenä (lyöminen jne) ei kuulu siihen.

• En alistu

Repesin...anteeksi mutta, tuo oli melkein kuin omasta elämästäni muutama vuosi sitten. Silloin ei naurattanut vaikka nyt jo osaan sille nauraa. Kyseessä oli niin mustasukkainen ja narsistinen mies etten koskaan osannut kuvitellakaan. Muistan kuinka joka kerta ihmettelin mistä se tempaisi kaikki ihmeelliset syytökset ja epäilyt?

Niin, eihän siihen edes auttanut vaikka suunnilleen selostin minuutin tarkasti tekemisiäni. Onneksi huomasin ettei tuo vaikuttanut oikein terveeltä käytökseltä ja laitoin koko homman poikki. Kiusasin vähän aikaa miestä sen omalla käytöksellä ja tyyppi tais ymmärtää yskän, tai sitten ei. Ainakin jätti minut rauhaan kun huomasi etten alistu.

• Tuli mieleen

Nimimerkille "En Alistu", kiitos asiallisesta vastauksesta :-)

• Tuli mieleen

Lippu korkealle! :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7342
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3585
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2289
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2275
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37