Hei,
ensi kertaa olen asunut vuokra-asunnossa, jota varten perustettu pankkiin erillinen vuokravakuustili, jossa kahden kuukauden suuruinen vuokravakuus. Nyt sopimus loppunut ja tiedustelisin, että miten asia palautuksen osalta oikein toimii? Pitääkö minun itse mennä vuokravakuuspaperin kanssa pankkiin sitten kun vuokranantaja on oman panttipaperinsa palauttanut? Vai palautuvatko rahat automaattisesti käyttötililleni, josta rahat alunperin talletettu vuokravakuustilille?
kiitos avusta!
Vuokravakuus palautus ja nosto
uusvuokrakaveri
2
358
Vastaukset
- asunnonvälittäjä
Ammattimainen neuvoni kuuluu että joitain asioita kannattaa kysyä jostain muualta kuin suomi24 sivuilta. ( siis minä ainakin kysyisin pankista jos asia arveluttaisi.)
- asdfasdfadfa
Pyydät että vuokranantaja allekirjoittaa oman kappaleensa ja luovuttaa sen sinulle. Sen paperin kanssa sitten pankkiin. Saattavat vielä pankista soittaa vuokranantajalle että allekirjoitus on aito ennenkuin saat rahasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048