Olenko ikuinen laihduttaja?

Tuutikki18

Olen jo 50 v täyttänyt nainen. Ylipainoa alkoi karttua täytettyäni 20 v, sitä ennen olin urheilullinen, piiritasolla hiihtelin. Pikku hiljaa paino on kivunnut ylöspäin. Tällä hetkellä 98 kiloa, pituutta 170 cm ja liikuntaa vasta suunnittelen päässäni.

Kaipaisin tukea painonpudotukselle. En ole sinut itseni kanssa tässä painossa. Nuttriletit ovat jo kaapissa, löytyy pirtelöä, patukkaa ja jotain pastapusseja.

Nyt vaan pitäs päästä alkuun. Tai kyllähän mä olen aina päässyt alkuun ja painoa on lähtenyt sellaiset 10-12 kiloa parin kuukauden aikana, mutta sitten tyssää.
Myönnän, että vertaistuki ja säännöllinen seuranta ovat tärkeitä, nyt minulla on lomake valmiina, johon olis tarkoitus viikottain laittaa paino ym. mitat. Ja tietysti jos tänne palstalle aina ilmoittelisin itsestäni, miten on mennyt.

Jossain keskustelupalstalla oli nutraajia ja niitä keskusteluja oli kiva seurata, ovat taitaneet jo saavuttaa omat tavoitteensa.

2

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vyötäinen

Pakotin itseni puntariin tänä aamuna, koska heräsin jo klo neljän pintaan. Ilmeisesti illan voimallisen iltapalan aniosta, jonka nauttiminen kesti useamman tunnin:) Itsellä ikää 58 ,pituutta 165 ja painoa on. 91.4. Ylipainoa parikymmentä kiloa. Vyötärö on varmaan jotain 104 cm. Tsemppiä tarvitsisin myös!

• tukea:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7034
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe