Jos lähtee pelkästään ostoksille, niin kummassa kaupungissa on etullisempaa/halavempaa: - Tallinnassa vai Riikassa?
Jos ostoksille
6
192
Vastaukset
- Riika.
Riika on edullisempi.
- jepjep1233
Ei kaikessa, ja lateissa ilmoitetut hinnat hämäävät helposti!
1 Lati = 1.42367765 Euroa.
- +++
Maka Riikaan maksaa enemmän kuin Tallinnaan, kannattaa ottaa huomioon.
- nuuganen
Riiassa on yleensä ottaen edullisempaa mutta ei aina ja kaikki eli riippuu tavarasta. Ihan asiallisen hotellimajoituksen saa muutamalla kympillä. Bussilla tai lentäen tavaraa voi tuoda rajallisesti, omalla autollakin matka maksanee jonkun verran. Eli kannattaako köyhän/ nuukan lähteä sinne saakka. Pitäisi ostaa parin tonnin tavarat vähintään että kannattaa...vai ?
Mutta matkailun kannalta paikka on mainio ja onhan matkalla Pärnu ym. - riodeja
Ei matka Riiaan maksa bussilla paljoa. 16€ LuxExpressillä yhteen suuntaan. Ja hienot bussit.
- head reisi
Ja Simple Expressillä jopa 3e lippu suuntaansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5241770Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748