tietämätön

sinä m..i !

Eli erottiin 1.5 vko sitten pitkään jatkuneen riitelyn päätteeksi(3vko). 4päivää sitten juteltiin asiat läpi ja kummankin piti palauttaa tavarat toisille jonka myös tein.juteltiin ja kiltisti asiat toista satuttamatta ja itse kehuin naista ja yritin auttaa selviään.luvattiin toisillemme että yhteyden pito loppuu nyt ja lupauduin olla menemättä paikkoihin missä voitas törmätä vko loppuna. Sitten kun olin lähössä kotio niin nainen sanoi että kävi raskaustestissä.ei muuta.yritin kysyä mutta ilman vastausta. Illalla lähetin viestin ja sanoin ettet antanut 35e minkä mun sukulaiselle olet velkaa niin tuli vastaus että se meni veri kokeeseen raskautestissä. Kysyin että haluan tietää tuloksen Koska itse siihen ollut osallisena ja maksanutkin suurimman osan.sen jälkeen tullut vaan että jätä mut rauhaan..soitan poliisit jos kyselet vielä..mun ei tarvi kertoa mitään. Mun mielestä aika väärin heittää tollanen pommi ilmaan sillon kun hyvästelemässä viimesen kerran? Ja jättää kertomatta! Tullu mieleen että nainen on ihan seko ja onneksi erottiin ajoissa. Onko kokemuksia tai mielipiteitä?

2

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n80.

Kiusantekoo, törkeetä tuommonen.

• sinä .a.i

Ymmärrän kyllä että jos on/oli raskaana niin ei halua tukee minulta.kun riidoissa erottiin.sitä en ymmärrä että jos todella haluaa että yhteyden pito loppuu kokonaan mun puolelta niin kertoo salamyhkäsesti tollasen asian. En tiedä muista miehistä mutta mulle se ei ole ihan niin pieni asia että voisin olla tyytyväinen saamatta tietää oliko vai eikö ollut ja mitä nyt tapahtuu tai tapahtui.sama asia oli aikasemmin 9päivää sitten kun ei halunnut olla enään missään tekemisissä ja sitten lähetti mulle meijän yhteisen kuvan jossa kumpikin oli oikeasti onnellinen tuttavien häissä. Sitä en kestänyt ja kirjotin sille takasin.vastaus oli että jätä mut rauhaan äläkä tekstaa tai soittele! Mitä vattua :D jos ei halua pitää yhteyttä niin sanoo asiat niinkuin on eikä jätä roikkuun ilmaan. Nyt toi raskaus asia piinaa uteliaisuudesta mua ja taistelen koko ajan etten enään tekstaa sille ja kysele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7655
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4243
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3725
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2445
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51