onko arvoni kauhean huono kun alaraja oli 400 ja puhallan 310-350 ??ilma lääkettä siis???
pef arvo
3
205
Vastaukset
- astmaaaa
onhan se vähän huonohko
- Oireeton astmaatikko
Kuulostaa tutkimuksen tarpeelta. Itselläni arvot 380-400 ennen lääkettä . Lääke ei vaikuttanut riittävästi diagnoosiin. Talvella ilman altistavia homeitiöitä ympärillä, arvot nousivat sen verran että sain lääkekokeilun. Nykyisin puhallan 600 ja virustaudit ovat jääneet vallan pois. Ennen olin jatkuvasti flunssassa tulehdukseni vuoksi. Harrastan aktiivisesti liikuntaa enkä silti saanut mitään selkeää kohtausta kisoissakaan. Ainoastaan yskä päivän verran juoksun jälkeen oli merkki ongelmista.
- liikunta
Jos harrastaa liikuntaa aktiivisesti silloin pef arvot onkin paljon paremmat ja alkuvaiheessa jopa astman diagnosointi pitkittyy, kun puhallusarvot sohvaperunaan verrattuna on jo lähtötilanteessa hyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717