omistan mp3 levyn, ja haluaisin polttaa siitä kappaleet tavalliseen audio cd muotoon, kun minulla ei ole mp3 soitinta. millä ohjelmalla saan sen tehtyä, ja miten? mikä on se tavallisen audio cd,een formaatti?.
kiitos jo näin etu..
tarkoitus saada tavallinen audio cd levy Apua tarvitseva.
4
128
Vastaukset
- xmmr
Ihan mikä tahansa poltto-ohjelma ja valitset "Luo Audio levy"
- sama5
kun ei onnistu?!. cd burner xp,eellä oon koittannu, mut kopioi vain biisit eli mp3 set.
klikkaan siitä luo audio levy, ja vedä biisit tähän, vedän ne siihen, mutta se ei muunna niitä, vai ja sama mp3.. apuja.. - Kalakkuna
sama5 kirjoitti:
kun ei onnistu?!. cd burner xp,eellä oon koittannu, mut kopioi vain biisit eli mp3 set.
klikkaan siitä luo audio levy, ja vedä biisit tähän, vedän ne siihen, mutta se ei muunna niitä, vai ja sama mp3.. apuja..Asenna audacity ja muuta vaikka jokainen ylsitellen wav formaattiin, sitten poltat wavin audio cd levyksi.
- älä hosu
sama5 kirjoitti:
klikkaan siitä luo audio levy, ja vedä biisit tähän, vedän ne siihen, mutta se ei muunna niitä, vai ja sama mp3.. apuja..Missä muodossa filut on polton jälkeen ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266