Elämäni on mennyt pahasti solmuun eikä kortit eikä unet tunnu löytävän vastausta. Tarvitsisin apua vanhoilta voimakkailta sieluilta.
Apua
3
133
Vastaukset
- BrightGoddess
Oppitunti numero yksi: Olet itse vastaus ja ulospääsy ongelmistasi. Älä yritä etsiä pelastajaa itsesi ulkopuolelta. Sellainen houkuttaa usein wannabee-guruja.
- Rubysfuture
En etsi pelastajaa vaan neuvoja tms
- .candlelight
Oletko kokeillut meditoida? Mikäli et ole, tee toki niin.
Olen samoilla linjoilla BrightGoddessin kanssa. Olemme vastuussa valinnoistamme ja niiden tuomista seurauksista, niin hyvistä kuin huonoista. Enempää en kommentoi kun en tilannettasi ja taustojasi tiedä..
Arjen neuvona voisin antaa tällaisen, mikä itselläni on toiminut.
Ota A5 ja linjaa se kahtia. Kirjoita ylös otsikko, yksi dilemmoistasi, esimerkkiskenaario "huonot kouluarvosanat/tulehtuneet välit Hlö X:n kanssa/huono taloudellinen tilanne".
Viivan vasemmalle puolelle kirjoita, mikä tämänhetkinen tilanne on ja mitkä ominaisuudet omassa käyttäytymisessäsi edesauttavat dilemman syventymistä.
Oikealle puolelle, miten haluaisit, että asiat olisivat ja miten voisit edesauttaa päämääräsi toteutumista.
Käy läpi kohta kohdalta ja aseta itsellesi tavotteita saada asioita korjattua/parempaan suuntaan, mikäli vain mahdollista! Tietenkään aina ei voi puuttua asioiden kulkuun, mutta niihin joihin voi, kannattaa yrittää.
Kaavaa voi soveltaa tilanteen mukaan, ja tämä auttaa minua paljon itsetutkiskelussa.
Toivottavasti elämäntilanteesi selkenee pian. )O(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224