Kuntotarkastus

Ansku7771

Onko Riihimäen kuntotarkastaja S.Nordling T:mi nimimisestä yrityksestä kenellekään kokemusta, ammattitaitoinen ja vai jotakin muuta?

3

3927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TalojenTutkailija

Muutaman Nordlingin raportin olen lukaissut läpi ja lappuset vaikuttaa lähinnä vitsiltä.
      Aika pintapuolinen kaikin puolin. Samat havainnot pystyy tekemään ihan itsekin mitä Nordling saa aikaiseksi.

Tulee fiilis, että välittäjät tykkäävät käyttää kaveria mielellään, kun kaveri saa paperilla kohteen kun kohteen näyttämään virheettömältä unelmatalolta ja tätä kautta kauppa käy kohisten...

En suosittele.

• Anonyymi

Vaikkakin vuosia mennyt ao:n kysymyksestä mutta ei suosituksia! Pyydettiin aikoinaan hinta-arviota ja omistaja soitti haukkuen että yritämme kusettaja myyjiä ja hän ei tämmöisen lähde, ei kuitenkaan osannut selventää mihin kusetukseen olisimme alkaneet :D ammattitaito läheisstenkin kokemuksien mukaan ihan ala-arvoisista ja tökeröä..

• Anonyymi

Niinhän se oli, että Nordling tarkasti sen Katajan kuuluisan hometalon. Nordlingilta talo sai puhtaat paperit, ja kaksi vuotta myöhemmin koko talo todettiin asumiskelvottomaksi ja lopputulos oli purkutuomio. Jäiköhän Nordlingilta jotain huomaamatta? Tässä on meriitti, jota ei kannata unohtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe