Haluatte ostaa kissanpentuja? Miksette ota yhteyttä eläinsuojelu yhdistyksiin tai muihin kissapaikkoihin jotka pursuavat hylättyjä kissoja kesän jäljiltä?
Yhteystiedot: esim.Ssesy ry,KKY,Hesy
O: Kissatalojen kisut
2
191
Vastaukset
- Kissafani2
Minulla on kissatalosta otettu kissaherra ja on luonteeltaan aivan ihana. Suosittelen käymään kissataloissa ja löytöpisteissä kun huomaa kissaa
- Kisuli Sipuli
Kyse on enemmänkin siitä missä niitä kissataloja on ja mikä on tilanne kotona. Meillä on tässä lähellä (alle 50 km etäisyydellä) Fallenhous ja olemme sieltä hakeneetkin kaksi kattia. Nyt kuitenkin haluaisimme pennun. Syy on se, että pennut tottuvat uuteen ympäristöön nopeammin ja muut kissat ajattelevat kakarasta suopeammin. En juurikaan halua uudestaan kokea sitä sähinää ja tappelua, mikä tuli Fallenhousista tulleen kollin ja vanhimpamme kanssa. Kyse on harmoniasta ja toimivuudesta tässä tilanteessa. Fallenhousilla ei nimittäin yleensä ole pentuja. Tällaisessa tilanteessa ymmärrän jos ei haluta mennä löytöeläinkotiin. Sieltä tulee kuitenkin joku mukaan, joka on useimmiten vähän vanhempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164