Teille, jotka mietitte häämatkan kohdetta ja haluaisitte johonkin kauemmas suosittelen ERITTÄIN LÄMPIMÄSTI DOMINIKAANISTA TASAVALTAA, Playa Dorada. Itse olin matkalla siellä vuonna -99 ja sen päätin, että kun minä naimisiin pääsen sinne haluan häämatkalle. Ihana paratiisi, ihanat valkohiekkaiset rannat turkoosin sinisenä hohtavan meren kera, sekä todella ystävälliset ja iloiset ihmiset:) Olin matkalla 2 viikkoa ja hinta oli kyllä "juhlavasti" yli 10000 markkaa, mutta kun ottanee huomioon sen, että KAIKKI ruoka ja juoma kuului hintaan oli se matkana suht. edullinen, koska vietin loman kreikassa 2 viikkoa hotellissa jossa ei täysihoitoa ollut, joutui pulittamaan suunnilleen saman hinnan ruoista ja juomista 2 viikon aikana muut ostamiset jotka olivat paljon kalliimpia tietenkin kuin Dominikaanisessa.
Vinkki
Matkaaja
2
1138
Vastaukset
- skeptikko
Et ei ihan hurrikaanivapaa vyohyke, kuten olemme uutisista saaneet kuulla.
- Kahdesti vihitty
Ei ne hurrikaanit ympäri vuoden riehu.
Ne on sikäläisiä syysmyrskyjä.
No problem, jos matkustat jonain toisena vuodenaikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447306
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492269- 512265
- 372258
- 432238
- 162226