Tervehdys! Olen potilas TYKS:in osastolla ja asun nyt lastenkodissa, osastolle jouduin koska olin koulukiusattu ja vastasin kiusaamiseen väkivalloin ja syy tiedettiin miksi käyttäydyin agressiivisesti. Osaston lääkäri väitti minulla olevan psykoosin ja määräsi minulle psykoosi lääkkeitä vaikka en ole koskaan nähnyt tai kuullut harhoja tai tuntenut oloani mitenkään epätodelliseksi. Lääkkeet ovat myös tuottaneet haittavaikutuksia ja tekevät olon pöhnäksi. Sama lääkäri on ylilääkinnyt muutaman kaverinikin psykoosilääkkeillä mutta myöhemmin uusi lääkäri oli heille todennyt tämän entisen lääkärin diagnoosit vääriksi, näin uskon käyvän minullekkin jos lääkärini vaihtuu. Kaverini ovat myös ilmottaneet lääkkeiden vaikutuksen haitalliseksi ja tietääkseni vääriä lääkkeitä ei saisi missään nimessä ottaa. Kysymys on siis voiko tästä jutusta haastaa oikeuteen kyseisen lääkärin kun hän ei näytä olevan kykenevä toimimaan virassaan ja me hänen potilaansa joudumme hänen virheistänsä kärsimään. Olisimme kiitollisia jos joku lakia tunteva ihminen vastaisi.
Lääkärin antamat väärinlääkitykset
Topi9
1
187
Vastaukset
- punto meni
Tämä nyt on vaan niin tätä. Rivitalon autokatosrakennus roihusi täysillä. Vitsailiko palopäällikkö epäonnistuneen sammutusyrityksen jälkeen; väärin sammutettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417