Elikkäs muutin tuossa 1 viikko sitten opiskelemaan asuntolaan, ja täällähän on wlan/wifi siis langaton. mutta mikä siinä on ongelma että en voi kirjautua sisään peleihin? eli LoL/WoW/Neverwinter. täällä on ihan OK tuo langaton ja voi surffailla hyvin netissä, mutta kotona langallisella netillä pystyn kirjautumaan, mutta täällä asuntolassa en voi mihinkään peleihin. ???
Muutin asuntolaan, asuntolan wlanista...
4
247
Vastaukset
- nettijäbä
Eli en voi kirjautua sisään peleihin internetin takia kulma, vaikka siinä ei ole oikeastaan mitään ongelmaa,
On mahdollista, että verkon tukkeutumisen estämiseksi on tyypillisten opiskeluun liittymättömien palveluiden portit suljettu. Verkon ylläpitäjältä saanet lisätietoja ja asuntolan verkon käyttöohjeet ja -ehdot varmastikin löytyvät jostain.
- Sossuluukku
Eikös sun oo tarkotus opiskella eikä pelailla?
- piasodiapodi p
Mun opiskelijakämpässä 10v sitten oli nettiyhteydestä blokattu torrentit, DC , minkäänlaisen serverin pito ei onnistunut ym ym. Ja asialle ei mitään voinut, asetuksia ei voinut itse muuttaa ja muutospyynnöt kaikuvat kuuroille korville.
Vaihtoehdoiksesi jää joko tyytyminen tilanteeseen tai itse kustantamasi nettiliittymän hankkiminen. Luultavasti nettitikkulinjalle joudut, en usko että voit/saat tilata ADSL- tai kaapeliliittymää asuntolaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509