luin jostain että Muodoslompoloon on perustettu uusi kauppa joskus 2008. onkohan vielä toiminnassa?
olisi kiva saada tietää myös aukioloajat ja käykö siellä eurot?
Muodoslompolo
6
619
Vastaukset
- jaakko Lapland
2010 kävin Muodoslompolossa ja kyllähän siellä raitilla kökötti edelleen submarket. Aukioloajat taisivat olla päiväkohtaisia eurot kävivät seteli valuuttaana ja kruunut kolikkoina.
- promarket
Eihän tuossa hurrien pikku marketissa ole yhtään mitään. Ruottin rajalla on isompi marketteja Karesuvando, Kaunisjoensuu, Övertorneå ja Haparanda. Noissa kaupoissa on sitten jo jotain ostettavaakin.
- olet oikeassa
promarket kirjoitti:
Eihän tuossa hurrien pikku marketissa ole yhtään mitään. Ruottin rajalla on isompi marketteja Karesuvando, Kaunisjoensuu, Övertorneå ja Haparanda. Noissa kaupoissa on sitten jo jotain ostettavaakin.
Ei siellä Muodoslompolon kaupassa ole oikeastaan mitään ja jos onkin niin se on jo nähnyt parastaennen päivän. Itse käyn yleensä Kaunisjokisuun supermarketissa kun rajan pinnasta ajelen.
- Paakarin-Maire
Itse kun käyn pienellä paikkakunnalla kuten Muodoslompolossa tapaan käydä kaupassa ja ostaa jonkun käyttötavaran. ellaisen jota käytän jsein ja muistan vierailun. Mun lantit auttavat osaltaan säilyttämään kaupan paikkakunnalla. Kauppa on osoitus elämästä, kohtauspaikka kylässä.
Lompolossa on kiva käydä!
- Aapo2
Nämä tiedot ovat vanhentuneita. Syksyllä viime vuonna Susann Svennemyr muutti kotipaikalleen Muodoslompoloon ja otti vastuun aikaisemmin kyläläisten yhteisvoimin ylläpitämästä kaupasta. Kauppaa on uusittu ja valikoimaa laajennettu, joten kannattaa käydä jos siellä päin liikkuu. Jotkut tuotteet ovat rajan länsipuolella edullisempia. Ei sentään Prisman tai Citymarketin luokkaa, mutta eipä Muodoslompolokaan mikään suurkaupunki ole.
https://sv-se.facebook.com/susannsLanthandelAB- Jujutsy
Mikä tämä ranskalainen safariyritys oli, mihin se katosi, 5km kaupalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738