Hei mul on samsung galaxy s3 ja siinä ei toimi wifi ainakaa mulla meillä on tplink ja puhelin löytää sen sitten laitan salasanan jonka oon kattonu tuhat kertaa tplinkin pohjasta kun oon laittanu salasanan se yhdistää mutta siinä lukee sitten 'pois' ja ei yhistä jos joku tietää miten tää ongelma ratkee laittakaa pian tekstii
Wi-fi ei toimi
WI-FI TYYPPI
4
558
Vastaukset
Kirjoititko salasanan täsmälleen oikein? Isoilla ja pienillä kirjaimilla on väliä.
- WI-FI TYYPPI
Aivan varmasti
Kokeile poistaa wlan yhteysosoite puhelimesta ja laita se uudelleen. Voit myös kokeilla vaihtaa reitittimen salasanan sen asetuksista toiseen.
- juzzix
Mulla ihan sama juttu... ex oli j5 ja ei mitään ongelmaa. Nyt en saa pysymään wifiä päällä ja yhdistää tosi harvoin. Olettaisin että paskan möivät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225534- 324860
- 292794
- 342354
- 372068
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231492
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons271481