Olen syyskuun lopussa/lokakuun alussa muuttamassa Gosportiin, ja olisi kiva etukateen tietaa, olisikohan siella suomalaisia nuoria seuraksi :)
En ole menossa au pairiksi, vaan ihan tyonhakuun. Siellapain on suomalaisia nuoria enemman varmaan au pairina kun tavisduunia tekemassa, siksi laitan ilmoituksen tanne.
Olen ihan just 21-vuotias suomalaisvirolainen tytto kotoisin Hameenlinnasta. Talla hetkella asun Belgiassa "au pairina". Olen ollut au pairina kolme kertaa, tai no kahdessa eri perheessa ;)
Nyt olen tulossa lomalle Suomeen, mutta sen jalkeen Gosport kutsuu. Jos siella pain majailee suomalaisia, minka tahansa ikaisia, niin voi ilmoittautua mulle :)
evelin.viljakainen [at] hotmail.com
Suomalaisia Portsmouthin tai Southamptonin lahettyvilla?
Gosport
1
115
Vastaukset
- bourneaupair
Bournemouthissa asun, ei nyt mitenkaan lahella, muttei kaukanakaan n. 30 minuutin junamatkan paassa southamptonista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954341
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463606Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483452- 503379
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 652505
- 422414
- 131784