Eli siis oon 18 vuotias poika ja etin peliseuraa wowiin. voitaisiin alottaa uudet ukot jollain uudella realmilla :P en välitä siitä osaatko pelata vai et, jos et osaa opetan niin hyvin kun pystyn :D sukupuolella tai iällä ei ole väliä . jos kiinnostuit kirjottele tänne tai lisää kaveriks real id vilxi@suomi24.fi
wowi peliseuraa
5
352
Vastaukset
- WoW on vanhetunut
Miksi juuri world of warcraftia, niin "raiskattu puhki". Muutenkin huonot grafiikat mutta minua se grafiikka ei haittaa vaan, tehtävien monipuolisuus. Erittäin paljon juoksupoika tehtäviä ja sen sellaista. Toisinsanoen tylsä, sun statsit nousee vihujen statsin nousee samalla. Level 20 olet jo kokeunut koko taistelumekaniikan.
Pelaa esim, diablo, guildwars tai jotain moba.pelejä.- wowittajamaster
Moba pelit ne vasta paskaa onkin.
- eivittujäkäoni
Oikeasti? saakeli sullakin on warmaan wanha starter account
- Antolity
Oon ens vuonna 17 täyttävä lukiolainen oon pelannu catasta asti skype mikki on. Vastaa vaikka tässä foorumilla jos haluat pelata.
Mun päähahmot on Frostmane servulla 90 warrior ja 90 druid jotai altteja (low level). Voitais sopia joku relmi millä alkaa levuttaa.
Horde tai Alliance ei ole väliä paljoo en ole mikään factioni kiihkoilija. Mun 90 hahmot on allyja mutta alunperin olin horde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687