Onko kenelläkään kokemusta ko vaihdosta??? Neuvoja kaipaan mitä on odotettavissa.
Minulla mennyt Temesta melkein 10 vuotta annostuksella 5-7 mg pv.
Nyt lääke ei enää toimi ja vieroitusoireita tullut jo pitkään aina lääkkeen oton välissä ja lääke aiheuttaa vaan ahdistusta.
Nyt lääkäri laittaa temestan kerrasta poikki ja tilalle päivässä 7x10mg Diapami.
Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta vaihdosta??? Pelottaa niin per...
Temesta vaihto diapamiin
6
337
Vastaukset
- pampampamela4
Temesta on koukuttavimpia bentsoja Xanorin jälkeen,suosittelen laitoskatkoa, MTT
että uskalla mennä ovesta ulos, vaihtva diatsuu muutenkin.- kokeiltu on
kenellä Temesta ongelma, vaihto Diapamiin onnistuu kyllä, mutta hoito voi kestää
kauan ½ vuotta. Ja ahditukset ei ole niin kamalia, kun on hoitsu vierellä! - piitu111
kokeiltu on kirjoitti:
kenellä Temesta ongelma, vaihto Diapamiin onnistuu kyllä, mutta hoito voi kestää
kauan ½ vuotta. Ja ahditukset ei ole niin kamalia, kun on hoitsu vierellä!Vaihdettiinko sinulla temesta kerta heitosta diapamiin vai asteittain? Minulla se tehdään kerrasta poikki ja diapam tilalle.
- -T.L.-
piitu111 kirjoitti:
Vaihdettiinko sinulla temesta kerta heitosta diapamiin vai asteittain? Minulla se tehdään kerrasta poikki ja diapam tilalle.
Kuulostaa hemmetin oudolta.
- tuu kertoo
No, miten meni vaihto?!
- AHDISTUNUT2
Onko kellään luopua mulle bentsoja,on niin sairas ahdistus koko ajan..maksan kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296