Dramaattinen kaveri, joka on nainen

masentunut, todella

Joo elikkä lähinnä tämä koskee kaveriani, tai jos hänet kaveriksi vielä lasken. Olimme vähän aikaa parhaat kaverit, elin elämäni onnellisinta aikaa, niin kauan kunnes hän löysi miehen. Tuo mieshän sitten alkoi yrittämään tuota kaveriani ja lopulta kaverini lämpeni hänelle. Satuin tuntemaan tuon miehen. Ylläpiti viikon mittaisia suhteita. Varoitin tuota naista hänestä mutta hän ei kuunnellut, oli sokeasti rakastununt ja vaikka sanoin, että tuo mies on uskoton (niin kuin hän olikin) tämä nainen vain sanoi, että minun pitäisi hankkia pitävät todisteet, esim. videonauha tai jtn. Ajattelin sitten kysyä että luottaako hän ennemmin johonkin älyltään typerään skeittaajaan. Itse olen mielestäni viisas, hyvät arvosanat olen aikoinaan koulusta saanut ja hyvä koulutuspaikka. Lopulta meille tuli lähes aina riitaa ja minusta tuntui kuin tuo nainen olisi korvaamassa minua tuolla miehellään. Aloimme nähdä ehkä kerran kahteen viikkoon. Lopulta emme ollenkaan. Tuosta naisesta tuli kaksinaamainen: Kun minä saatoin nähdä hänen facebookpäivityksensä, hän mainitsi aina minutkin parhaaksi kaverikseen mutta kun hän tiesi että en, hän ei minua maininnut. Ja aina hän vain kehtasi väittää että olen hänen paras kaverinsa. Hän vain jätti minut olemaan ja yritin saada vastausta, turhaan. Ja olen varma että hänen miesystävänsä on oikeasti homo. Älkää kysykö, olen varma. Ja tämä nainen osaa ärsyttää kyllä minua silmittömästi jo pelkästään sillä kun hän tietää minut niin hyvin, hän osaa ärsyttää juuri oikealla tavalla. Nykyään olen yksinäinen. Aina kotona, ehkä kerran viikossa kaverille, kahdelle ainoalle kaverilleni korkeintaan, toista heistä en voisikaan nähdä useammin kuin kahden viikon välein koska välimatkamme. En ole koskaan seurustellut. Painoindeksini on n. 23, lihasta löytyy ja olen mielestäni aika normaalin näköinen, vaaleat, olkapäihin pitkät hiukset. Harrastan musiikkia. Mikä minussa on vikana etten voi koskaan kokea onnea? Olenko oikeasti niin ruma että jokainen nainen pakoilee minua jokainen milloin mistä syystä?

2

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • happyhippo

Minkä ikäinen olet? Olet ilmeisesti aika androgyyni luonne, koska olen edelleen kysymysmerkkinä oletko tyttö vai poika.
      Hyvät uutiset: juuri tuollainen synkän realistinen itsetutkiskelu edeltää jotakin henkistä läpimurtoa, esim. seurustelusuhteen aloittamista. Lue Deepak Chopran Polku rakkauteen ja tule onnelliseksi. Juuri sinä, ihan itse!

• masentunut, todella

Juuri näin, olen kyllä miespuoleinen, lukion viimeisellä ja pääsemässä opiskelemaan korkeatasoiseen yliopistoon. Ja kiitos neuvosta, luenpas tuon kirjan suurella mielenkiinnolla, kiitos:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7675
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4253
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2455
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51