Missä Lohjalla kokoontuu paikallinen Gay väestö?
Lohjan Gay paikat?
39
5183
Vastaukset
- Gayjo Homolius
Opus K on lauantaisin täynnä homoja, joten sieltä saat varmasti seuraa. Kannattaa jo tiskillä muikistella suuntaan jos toiseen.
- Anonyymi
Latbaari on best ja virkaaikana Mikkola !!
- ...
Lohjan lukio.
- Eheydy
Juissi - olet ainoa.
- gffg
Kalkkipetterissä, homoilevat nahkaliiveissä.
- suu69
kaskitien pääss kaverit nojaavat traktoriin siel se on ja kaveri toisess kerroksess tulee antaa paikkaa
- Anonyymi
Sinne kannattaa mennä tiukassa nahka-asussa ja rähinäremmi kiinni. Ei tietenkään unohdeta koppalakkia. Ovelta jo kyselee että kukas olisi kiinnostunut. Vientiä on varmasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne kannattaa mennä tiukassa nahka-asussa ja rähinäremmi kiinni. Ei tietenkään unohdeta koppalakkia. Ovelta jo kyselee että kukas olisi kiinnostunut. Vientiä on varmasti
Tietääks kukaan onko "heidän joukossa" tietokone ammattilaisia ?
Ovat niin lupsakkaa porukkaa ,rehellisiä ja monitaitoisia,olen kuullut näin.
Thanks !
- juissi
Kiitos kaikille vastauksista :) kalkkipetterin pojat tiedänkin jo ;)
uutta oli Opus K täytynee käydä kiitos veljet. - Lohjapoika
Hei! Onko mitään tietoa että saako Lohjalta keltään kunnon panoa?
- Anonyymi
batman antaa
- Anonyymi
Kysy kaupungin johtajalta.
- Anonyymi
Talleilla on se lammas vapaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talleilla on se lammas vapaana.
Se panee perseeseen!
- Iso-Tauno
Missäpäin kalkkipetteriä?
- RRainboy
Olivers on sateenkaariurheilijoiden paikka
- emojikadunMichaeljakson
EmojiKadulla.
- Ihmettelen_tätä
Mikä ihmeen kalkkipetteri? Eikös se oo aika likasenruskeeta hommaa.
- Anonyymi
Missäpäin lohjan pojat ovat?
- Anonyymi
Pippelipoikirn kerhon osoite on kalkkipetterillä. Ollut jo pitkään, jos et tiennyt.
- Anonyymi
Entäs täällä Karjalohjan puolella? Onko tiedossa hyvää hierojaa?
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet? Olisin valmis hieromaan ja hierotuttamaan itseäni myös. Olen 30wee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Olisin valmis hieromaan ja hierotuttamaan itseäni myös. Olen 30wee
55v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
55v
Kelpaako?
- Anonyymi
Onko Lohjalla paikkaa (puisto, metsä...) missä yksinäinen poika voi nauttia hyvästä bj:sta?
- Anonyymi
Lohja spa Karjalohjalla
- Anonyymi
Eiköhän siellä Virkkalassa riitä sekakäyttäjä luusereita jotka ovat valmiina ottamaan kakkoseen muutamasta kympistä.
- Anonyymi
Oliko hyvä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko hyvä?
Etsin vähän romanttisempaa suhdetta, kun jotain kaljadeekua, joka tekee mitä vain rahan takia…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsin vähän romanttisempaa suhdetta, kun jotain kaljadeekua, joka tekee mitä vain rahan takia…
Hyvä.
- Anonyymi
Lohja Spa tänään klo 19->
- Anonyymi
Samaa sukupuolta kuin itse olet.... No huh huh... Ei tätä ymmärrä!!
- Anonyymi
Kokeile.
- Anonyymi
Saako osallistua, vaikka minulla onkin vain polkupyörä?
T: Tyhmä-poika - Anonyymi
missä nykyään?
- Anonyymi
Onko Karjalohjalla miehelle miesseuraa? Seksiä. Olen 5-kymppinen. Nuoremmat napakat peput kiinnostavat :-)
- Anonyymi
jos haluut keskustaan asti tulla niin olis tarjolla
- Anonyymi
Riippuu ihan siitä, minkä ikäistä seuraa olet vailla. Kannattaa kuitenkin ladata se Grindr nyt ensialkuun, niin selviää sinulle, keitä on lähellä.
- Anonyymi
Lohjan homoseksuaalit kokoontuvat pääasiassa nummelassa sillä siellä kyseinen kulttuurin edustajia on enemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007