Ihmissudet

Ihmissudeksi purkivä

Ihmissudet ovation ihmisiä, jotka täyden kuun aikana muuttuvat suden kaltaisiksi olioiksi. Asia on totta ja itse toivon olevani sellainen.

6

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bad wolf

Et ikinä saata olla ihmissusi minäkään en ole ihmissusi minulla on vain suden sielu
      mutta kuten mestari sanoo toivo ei ole mennyttä mutta hän mielellään puree cain alaikäisiä

• Wembley

Tai sitten sä vaan haluisit, että sulla ois suden sielu.

• FOH,FOH,HUHUUUUUU

MYÄS MÄÄ LUULEN OLEVANI, MITEN VARMISTAN OLETUKSEN?

• Suurta Tarinaa

Niasnoidilla on tapana kerran kuussa, kenties täyskuun aikana kerääntyä yhteen ja pitää hauskaa, huutaa, tehdä taikaa ja mustaa magiaa, lentää luudalla kuun paisteessa ja ties mitä paljon muuta.
      Silloin kuolevaisen ei kannata tulla lähelle.

Kansanperinteessä on olemassa Kuuajelu. Eli ajellaan rekilllä yöllä kuun paisteessa ja kerrotaan tarinoita.

Naiset ovat kuin käskystä eläviä kuuntelijoita, jotka aktivoituvat Jumalan käskylle yhteen ääneen kun on aika. Täysikuu on yksi aika, jolloin on suuri mahdollisuus että naisista tulee "noitia", silä he lakkaavat ajattelemasta loogisesti ja voivat eksyä ties mihin. Heistä voi tulla aggressiivisiä valloittajaa tai yli passiivisia mustia aukkoja omissa oloissaan...kodikkaita kissojakin. Naiset aktivoituvat kanssa kosmoksen käskyille yhtäaikaa myös muista syistä, jotka miehelle tuo sellaista psykoottista tunnetta, että mitä ne naiset taas keksivät! Salaperäinen kansa ne naiset. Zelda jumalia maan päällä. No, eihän miehellä ole muutakan tekemistä täällä.

Mies on elementissään Mars alaisena kun saa seilata meriä ja kiivetä vuorelle ja olla erämaassa.

• Tohtori määrää

Muistakaa kuitenkin ottaa lääkkeenne.

• BLOODisLIFE

Jos joku näyttää muiden mielestä joltain ihmissudelta niin se on hirsutismia, jotain sairautta, syndroomaa, oireyhtymää... Mothman oli pöllö jolla on punaset silmät! Chupacabra on vampyyri tai koira tai joku muu, lumimies on kahdella tassulla kaukana tai lumimyrskyssä seisova jääkarhu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3584
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      255
      3532
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      388
      1247
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe