uskomatonta, mutta totta...suhde kaatu koska molemmat
härkiä--->niin perkeleen itsepäisiä!
kumpikaan ei suostunu antaa periks, eli se siitä...ei semmosta meininkiä voi kovin pitkää kattella, vaik mies olikii aivan ihana.
mä kuitekii ku oon niin tyypillinen härkä!
onkos kellään sattunu samanlaista tilannetta?
härkä & härkä
3
844
Vastaukset
- Meillä on
eli mies on Neitsyt ja niin pirun itsepäinen, mutta suurpiirteinen ("ei kai haittaa jos kengät ovat eriparia, jos niillä pääsee paikasta a paikkaan b -tyyppiä"... aaaarrrrgggghhh!) Ja niitä kenkiähän ei sitten vaihdeta.
Minä olen taas härkä, ja tosi pikkupikkupikkutarkka, eli jos keittiön pöytäliina ei ole milleen keskellä, saan hirveän raivarin, mutta en ole itsepäinen: jos mies tarjoaa kahvikupposen ja croisantin niin tokihan pöytäliina saa olla vinossa, sehän on vain elämää. Tai ilman niitäkin raivarin jälkeen ole sopuisa, enkä vaadi pöytäliinaa suoraksi, jos väärät kengät ja vino pöytäliina kerran tekevät toisen onnelliseksi.
Meillä siis tähtimerkit menneet ihan sekaisin! - härkä nainen
minä olen itse härkä ja mieheni on myös härkä ja olemme olleet 3 vuotta yhdessä ja kihloissa ollaan... meidän suhde toimii tosi hyvin tietenkin intetään aina joka pikku asiasta ja niin pois päin mutta ei se meidän suhdetta ole ainakaan kaatanu... olemme molemmat toistemme tossujen alla... mutta sekään ei haittaa meitä mutta toisia se haittaa kun tulemme niin hyvin toimeen toistemme kanssa... että ei aina voi olla niin ettteikö härkä ja härkä passaa toisilleen niin ja meistä molemmat on tyypillisiä härkiä!
me olemme molemmat härkiä, ja ei paremmin voisi mennä.olemme tunteneet kohta yksitoista vuotta..jestas onko siitä jo niin kauan.tutustuimme kirjeitse ja heti kolahti..kuin tuttava jo entisestä elämästä.kirjoittelimme kolmisen kuukautta ja siitä asti olemme olleetkin yhessä..olin silloin yh-äiti ja kaksi lasta..nyt suurperhe..siis viisi lasta.olemme tehneet töitä yhdessä lähes koko ajan siis olemme noin 24tuntia yhdessä ja siltikin menee hyvin.olemme molemmat ns.perus härkiä ja eihän elämä ole mitään tasapaksua piimää..meillä molemmat yrittää tehdä "kokkareita " piimään..ja kaikkein tärkeintä rakasta ensin itseäsi. ja vasta sitten voit rakastaa muita.rakkaus ei nimittäin lopu antamalla..joka päivä sano peilikuvallesi olen ihana ihminen..ja hymyile sano se sitten miehellesi.lapsille.naapurille.työkaverille..kaikille ihmisille ja huomaat kuinka rakkaus leviää..eikä ole horoskooppimerkistä kiinni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947