Olen asunut avokin kanssa, joka on työtön. Minä olen maksanut meidän vuokran aina kokonaan (kaupungin kämppä). Noh, kävi niin että ero tuli, olen muuttamassa tutun asuntoon tässä parin viikon sisällä. Miten kun tuo toinen jää nykyiseen asuntoon, kuin nopeasti Kelan asumistukipäätös tulee? Vai pitääkö maksaa kahdesta asunnosta vuokraa kunnes saavat päätöksen tehtyä?
2 asunnon vuokrat päällekkäin?
Robin771
3
611
Vastaukset
- asunnonvälittäjä
Voidaan tietysti keskustella hyvinkin laajasti Kelan päätöksistä ja niiden nopeudesta tai sitten tietysti voisit kysyä Kelasta kuinka nopeasti heiltä päätöksen saa.
- Älä puutu
Miksi sinun muka pitäisi maksaa asunnon vuokraa kun kerran pois muutat? Anna exäsi asua omillaan ja maksaa omat menonsa, ne eivät kuulu sinulle enää. Harmeja saat vain jos puutut exän elämään.
- Kenttauriina
No onhan silläkin merkitystä, kuka tai ketkä ovat vuokrasopimuksen allekirjoittaneet ja mitä siinä sopimuksessa lukee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088