...Sattuu olemaan mun hyvä kaveri ja se ketä mustamaalaa Jessicaa ei oikeesti tada sitä tuntee!! Jessicast on vaan tehty diiva
Jessica spears
8
2139
Vastaukset
- oona
ai tehty? Mikäs sen sellaseks on tehny, ei vissiin ois HÄN ITSE, jessica ja jessican kunnioitettavat arvot ja ihanteet, just joo!!! Ja pyh.
- jessica_fani
must se Jessica oli just paras niistä!
IHAN TOTTA!!!!!!!!!
hyvää jatkoa siulle ja Jessicalle! - Mira
Ja lisäksi Jessican kaveri ei osaa suomenkieltä:
"ja se ketä mustamaalaa Jessicaa"
Mikä IHMEEN "ketä" tuohon muka tulee, mistä KUMMASTA tuo "ketä" on tullut "kuka"-sanan synonyymiksi, kun ne ovat täysin eri sanoja.. Ei voi mitään, mutta ärsyttää.. Kun tuo lause kuulostaa niin idiootille, kun se ei tarkoita mitään.. Aaaaaargh.. Pienet on ärsytykset, mut ei voi mitään :D
Mutta siis:
"ja se KUKA.."
"Ketä"-sanaa käytettäisiin esim. jos lause menisi "ja se ketä Jessica mustamaalaa.."
P.S. Kyllä se Jessica taisi itse tehdä itsestään diivan oloisen, kun ei tiimityöt jne. kelvanneet, kyllähän siinä tulevassa bändissä pitäisi sentään tiimityötaitoja olla, eikö ;)- murretta
Tää "ketä" taitaa olla vorssan murretta :o) Oon parhaimmillaan kuullu samassa yhteydessä käytettävän "kekä" :o)
- ketä mies
noi on just noita "me ollaan hesasta"
ihmisiä.. ja muistakaa sanoa s kirjaimet sillee suhisemalla... kaikki yhdessä : Ketä shä luulet olevas , mä oon ainakin heshashta.
=)
typerä pentu se jessica... ja ihan samaa luokkaa
tuntuu olevan noi sen "ketä" kaverit..
heh.. - Minäh*~
ketä mies kirjoitti:
noi on just noita "me ollaan hesasta"
ihmisiä.. ja muistakaa sanoa s kirjaimet sillee suhisemalla... kaikki yhdessä : Ketä shä luulet olevas , mä oon ainakin heshashta.
=)
typerä pentu se jessica... ja ihan samaa luokkaa
tuntuu olevan noi sen "ketä" kaverit..
heh..Jessica on hyvä!eikä se kyllä mikään pentu ole vaan aikuinen nainen.ei Jessicassa ole mitään vikaa........!!!kaikki vaan haukkuu sitä kun se on ensimmäinen ihminen ensimmäisessä karsinnassa...ens viikolla on joku toinen jota haukutaan...kun tulee uusia karsintoja!
- Mimmi_a
Oon törmänny tuohon sanaihmeeseen täällä vuoden verran asusteltuani. Täällä on myös muita ihmeellisiä sanoja, kuten: "joovai?"
Niin, et ei siitä sen enempää :)
- Darianna^
no ei kai kaikki ihmiset jessicaa tunne?
Eihän kaikki tunne britney spearssiakaan muutenkun julkikuvan tapaan.
Jos ei jessicasta tykkää turha ottaa itteensä, ei kaikki tykkää britneystäkään.
Mutta mun mielestä jessica vaan vaikuttaa.. vaikuttaa siltä miltä näyttää.. 14vuotiaalta pissikseltä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757