Olen kuullut luotettavalta taholta huhua, että jopa Suomessa on runsaasti naisia mm kouluissa istuskelee sekä yökerhoissa kamalassa seksinnälässä sekä kiimassa, ketkä suorastaan pakottaa miehen pään haarojensa väliin ja sanoo sinä nuolet sekä hyväilet pimppaani. Tuo johtuu siitä todella kovasta naisten seksinnälästä. Tuo on ihana asia:)
Naiset, jotka käskee nuolemaan pimppaansa!
42
5548
Vastaukset
- Marie99988
Kyllä, täällä on yksi komentelija.
- Uuuuugh!!!
Marie! Mäkin on seksinälkäinen Mies. Jospa yhdistetään nälkäämme!?! :)
- Nuolkaa omaa persettänne
Te runkkarit ette pääse ikinä edes sormella kokeilemaan pillua.
- 7+19
Heti näitä epätoivoisia miehiä ottamassa yhteyttä heti kun yhtään nainen vihjaa olevansa seksuaalisesti aktiivinen :D
- sofiia
täällä kans yks.
- jelena69
no sitten täälläkin yks tai ITSEasiassa kaks naapurit huomioiden neljä
- Roger7
Sofia! Mistä päin olet? Haluuksä nuoltavakseni?
jelena69 kirjoitti:
no sitten täälläkin yks tai ITSEasiassa kaks naapurit huomioiden neljä
Jelena eimuuta kuin itsesi ja naapurit jonoon ://
- pillun alle minäkin
Eipä ne naiset missään tule selvin päin vetämään hihasta. ei missään julk tiloissa saati luonnossa ..... enpä usko. ehkä sit päissäään laival tai baaris voivat
- tight
Läskiakat on seksinälässä, ei ainakaan itseä semmoset hikihäppärit kiihota. Jätetään ne pajatsomahoille!
kyl pilluu nuolen vaik ei käskettäiskää!!!nam!
- letsgetwet
Hmm, Miestähän ei tarvii käskee nuoleen ;), poikasia sitten pitää. Eiköhän se lähde siitäkin pikkasen, et miten halutuks mies saa naisen itsensä tuntemaan. Ei tarvi olla dominoiva saadakseen, pitää vaan vähän itekin antaa ;)
- Nainen Pieksämäeltä
Omalta mieheltäni kyllä saan silloin kuin haluan suu/-alapääseksiä.
Miten päin vaan suuseksi on paras tapa saada penis seisomaan oikein kunnolla sitten vain yhdyntään ja se sit siinä.
Tää onnistuu vain penis ja vagina yhdynnässä en suosittele anaaliyhdyntää.
Peräaukko on vain kakkimiasta varten. Peräaukon ja virtsaaukon välissä on se reikä missä penis tekee kutaa. - iskuri.?
jlauta. heti tommonen nainen mulle. misTÄ TEITÄ OIkeesti lööyttää. hgistä esim.?
Minua ei tarvitsisi käskeä mutta olisi se silti omalla tavallaan hyvin kiihottavaa tulla siten komennelluksi :)
Nainen voisi vielä käskeä jatkamaan nuolemista hyvinkin pitkään...- Kielimaisteri
Minun tapani on, että pyydän naistani yhdessä suihkuun. Pesemme toisemme
hyvin. Sen jälkeen nautimme kylpytakit päällä vähän viiniä ja jotain pkiku purtavaa.
Seuraavaksi siirymme sängylle hyväilemään. Kiihottumisen jälkeen nuolen
naiseni erään televisiossa esiintyneen seksiterapeutin ohjeiden mukaan. Hänen ohje oli
ettei kieli saa olla kova, vaan pillua pitää nuolla kuin jäätelöä. Jatkan nuolemista
niin kauan kunnes naiseni sanoo, että minut ja siitä se sitten jatkuu loppuun
asti. Tähän kaikkeen kuluu aikaa noin 1-2tuntia. Tällaisia hoitoja minulla on
ollut noin 200 eli tosi vähän ikääni 65v. verrattuna. Ja homma jatkuu. Ota yhteyttä
joskiinnostaa tulla hoitoon. haluako joku nuolettavaksi, keksitään jotain hauska ja mä hoidan nuoleskelun, nam
- KIPA4
MINÄ HALUUN NUOLTAVAKSI
- pizda
äähhhhh
- redhead2
Teen aina niin, että sängyllä maatessa suudellessa painan miehen päätä alaspäin, todellakin haluan nuolentaa!
Minun pääni voisit kyllä hyvin mielellään ohjata jalkojesi välin ja
sen jälkeen voisit vain keskittyä nauttimaan täysillä kielihoidostani.
Kuinka pitkään haluaisit tulla nuolluksi?
Tykkään siitä kun nainen tahtoo minun nuolevan todella kauan
eikä ujostele pyytää jatkamaan yhä uudelleen.
Naisen nautinnollinen ääntely nuollessa on parasta musiikkia korvilleni ja innostaa
minua jatkamaan lemmen työtäni loputtomasti...intohimo_m.tre kirjoitti:
Minun pääni voisit kyllä hyvin mielellään ohjata jalkojesi välin ja
sen jälkeen voisit vain keskittyä nauttimaan täysillä kielihoidostani.
Kuinka pitkään haluaisit tulla nuolluksi?
Tykkään siitä kun nainen tahtoo minun nuolevan todella kauan
eikä ujostele pyytää jatkamaan yhä uudelleen.
Naisen nautinnollinen ääntely nuollessa on parasta musiikkia korvilleni ja innostaa
minua jatkamaan lemmen työtäni loputtomasti...Uuhh...saa tulla heti vaikka...ihanaa
- masi2
mimosa50 kirjoitti:
Uuhh...saa tulla heti vaikka...ihanaa
Hei mimosa,täällä olis halukas nuoleen sinua,koska saa tulla???
- julle1
KYLLÄ !!!! SUUSEKSI ON IIHANAA !!!!!!!!!
- dc75
Tampereen seudulla tarjolla nelikymppinen naimisissa oleva mies, joka haluaisi löytää aikuisen naisen satunnaisen säännöllisiin tapaamisiin ihanan kiimaisen seksin merkeissä ja jos haluat niin toisinaan voidaan tavata ihan vaan muutenkin. Pidempiaikainen ystävyys etsinnässä.
Ei mitään omituisia juttuja vaan normaalia, monipuolista seksiä. Erityisesti tykkäisin hieroa ja nuolla kiimaisen pimppisi oikein kunnolla märäksi, vaikka loppuun asti ja monta kertaa, ennenkuin työntyisin sisääsi kovana seisovalla kalulla haluamissasi asennoissa ja vaikka sen jälkeenkin vielä nuolen jos vaan haluat.
Olen tavallinen, terve ja ns. peruskiltti mies, joka haluaisi nautiskella estottomasti aikuisen naisen kanssa.
Ilmoittele jos kiinnostaa. Kaikki te kielimiehet olette niin kaukana :(
Eikö oikeasti keski-suomessa ole pillun nuolemisesta nauttivia miehiä? Miksei myös naisia... ;-)- lipuuttaja
Hei täältä varkaudesta löytyisi halukas kieli
- kikkeli kovana
Huh huh,olisipa kiva jos kaunis nainen käskisi nuolla pimppasa,vaikka kauppareissulla.
kuka olikaan uudeltamaalta nuolettavana, mielellään naispuolisia
No suuseksi on melkeinpä parasta mitä tiedän ja sitä pitää tehdä pitkään ja hartaasti.
Sielä jos löytäisi naisen joka nauttisi facesittingistä niin olisin aivan myyty :)- nälässä
Löytyisikö Joensuun seudulta aikuista herrasmiestä joka haluaisi nuolla ja tulla nuolluksi?
Sais joku nainen komentaa muakin nuolemaan pimppaansa.
- Sulotar:)
Pitääkin kokeilla miehen käskee nuolemaan pimppiäni.voi kyllä tähän puutteeseen olla kivaa. Ihana levittää pimppi miehelle nuoltavaksi.
- naamakirja1
Niin se on ,miten ihana on myös miehen nähdä kun nainen avaa reitensä estottomasti ja saa aloittaa herkuttelun:olisipas täällä etelässä edes yksi halukas aikuinen nainen sellaiseen ;))
- Nuolijamestari
Moi Sulotar!!! Ilomielin nuolen sua pitkään ja nautinnollisesti. Tavoitteena sarjaorkut sulle :) Kiinnostaako?
- 06045
Mä odottelen naista Loimaan ympäristöstä, joka VAATII nuolemaan....ja minä nuolen, ja nuolen hitaasti....sormetan ja nuolen...välillä nuolen toisen reiän...maistelen kiima mehuja.....Mahtaavaa...nainen,sinä nautit,ja vapiset....
- vantaamies
no sanoaa mistä niitä löytää``? suomi24stako hakemalla "seksi"
Minusta suuseksin antaminen ns facesittingissä on parasta :) No kyllä se muutenkin käy ja miten tahansa kunhan vain toinen sitä haluu ja tykkää :)
- vantaanmies34
onse kumma mistään ei löysy naista nuolettavaks. ei kirjastosta ei luonnosta rannalta no misspä muualla sitä käyn bussissa..ei palstoilta ne vastaturhia on...
sehän ois kivaa kun rehevä, aikuinen nainen tulee naaman päälle ja käskee nuolemaan pillua, kulli seisoo ja ajatuksesta
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084