Miksi kun yritän mennä ps storeen tulee aina että "palvelua huolletaan parhaillaan". Tämä on kestänyt jo yli kuukauden ajan. Onko muilla sama ongelma??
Playstation store
kmmkmk
10
2384
Vastaukset
- nWo2013
mulla toimii ilman ongelmia. ootko kokeillu päivittää
- 11+4
Mulla tulee tota usein, jos on pelaillut muutamia tunteja. Toimii kun käynnistää pleikkarin uudestaan.
- kmmkmk
Ei ainakaan löydä uutta päivitystä ja eikä pleikkarin uudelleen käynnistys auta sillä tulee joka kerta tuo sama :(
- kmmkmk
Help me saatana!
- Hihanpoltto
Palaako hiha?
- kmmkmk
Hihanpoltto kirjoitti:
Palaako hiha?
Palo jo!
- Why
Mulla on sama paska ongelma myös :/
- Tompsuu
Poista sovellus painamalla kolmiota sen kohdalla. Ja käynnistä uudelleen painamalla sitä ja lataa uusin päivitys.
- Anonyymi
Pystyykö ps3 mennä lataamaan gta v pelin?
- Anonyymi
Mulla on sama ongelma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224