Auton vuokraus Sloveniassa

Liinu

Teimme 11 päivän matkan Sloveniaan ja sanomattakin oli selvää että Ljubljanasta oli päästävä pois jotain muutakin katsomaan. Hirveä stressi että mistä ottaisi auton, mikä on luotettava firma. Ottaako omavastuun poiston ja maksaa enemmän jolloin voi ajella ilman vainoharhaista pelkoa naarmuista ja lommoista vai mennääkö ilman jolloin saa halvemmalla, mutta voivat laskuttaa ihan mistä vaan 800€ omavastuun.
Päädyin valitsemaan SIXT-vuokraamon ja 1.2l 5-ovisen Opel Corsan. Ilman OVn poistoa (eli omavastuu 800€) hinnaksi olisi tullut 138€. Välivaihtoehtokin oli että OV olisi ollut 200€, en muista mikä silloin olisi ollut hinta. Otimme kuitenkin OVn nollauksen jolloin la-la vuokraus maksoi 238€, sisältäen kaiken mahdollisen eli myös toimistomaksut ja vinjettan, mikä tarvitaan moottoriteillä ajamiseen. Saimme lapun josta näki missä kohtaa autossa oli jokin naarmu tai lommo. Kun itse katsoin, en nähnyt yhtään jälkeä yhtään missään. Auto tarkastettiin kun palautimme sen vaikka meillä oli täysi vakuutus. Tuli vaan siitä paparista mieleen jossa oli merkitty muka naarmut että jos ei ole vakuutusta, ni ovatko ne sellaisia naarmuja joita ei välttämättä merkitä ennakkoon sellaisille jotka jättävät OV-nollauksen ottamatta ja sitten voidaan myöhemmin laskuttaa niistä. Meiltä kun niitä ei voi laskuttaa ku on OV 0€ ni voi ihan hyvin näyttää missä naarmut on. Tosiaan en nähnyt itse yhtään naarmua tai lommoa missään, mutta paperin mukaan niitä oli ainakin 5...hyvä että otettiin OVn poisto. En sano että olisivat huijanneet vaan että sellainen olisi ollut ehkä mahdollista.
Vuokrauksesta jäi kuitenkin hyvä mieli ja varmasti käytämme sixtiä jatkossakin.

1

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2646
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      67
      2532
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58