Suuseksiä naiselta naiselle

ruusunuppu1

Mua on kiihoittanut ajatus antaa suuseksiä naiselta naiselle pitkästä aikaa ja pelkkä aikuisviihteen tuijottelu ei enää tyydytä mua. :)
Olen aivan varma että saan sut kliimaxiin taidoillani. :) Haluaisin myös vaihdossa sinulta kunnon kiimaisen pimpin nuolemisen. Mahdollisesti 69 tai voidaan tyydyttää toisemme vuorotellen.

Löytyisikö jotain rohkeaa ja tervettä naista tähän toimintoon kanssani? Ehdottomasti pitää ikää olla yli 25 v itse olen 35vuotias. Yläikärajana varmaan 45v tai nuorekas jos tästä ylitse. Itse olen vaalea, normirakenteinen nätti nainen.

Vastaile jos kiinnostuit ja heitä sähköpostisi niin kirjoittelen.
Ellei ihan uskalleta vielä tositoimiin niin lähetellään edes pikkutuhmia posteja toisillemme? Mitäs sanot?

29

1614

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekisin mitä tahansa

Mä oisin kiinnostunut mutta harmi olen vasta 19v...oon itekki pitkään aikaan ettinyt tollast seuraaa naisenkaa

• pussylicking only

Mä oisin kiinnostunut mutta harmi olen vasta 19v...oon itekki pitkään aikaan ettinyt tollast seuraaa naisenkaa

• pussylicking only

• Tummstyttö

Vieläkö tälläisestä oisit kiinnostunut?

• pussylicking only

• r94rm

• yöökk

Hyi hitto akat keskenään

• utelias kissa

Ihan ensimmäiseksi, mistäpäin olet? Minua voisi hyvinkin kiinnostaa, mutta tänne ei kannata mailia julkaista.

• ruusunuppu1

Oon pääkaupunkiseudulta. :) Laita joku feikkimeili. olis kiva höpötellä lisää :) näissä merkeissä.

• nuolijaN2

Mä voin nuolla sua ;)

• ruusunuppu1

Kuulostaa hyvältä ;) laitahan tietoja jatketaan postitse ;)

• nuolijaN2

kirjoittele nuolijaN@gmail.com

• saanko mä tulla nuolemaan sua kun tuun e-suomeen 21-25.11 ?

• kassialama.

tårta på tårta sanosko svedu näi?

• mimmi6992

Muakin kiinnostaisi nainen ja nainen.. Olen pk-seudulta... Tosin kiinnostaisi vähän vanhempi ja isokokoisempi... Olen itsekin xl-kokoa ja 21 v. Spostia kiinnostuneilta mimmi69@windowslive.com

• C.L.

Upeita naisia täällä :)

• aadadadadadada

Ilmoittaudun täten vapaaehtoiseksi runkkaamaan vieressä, kun muijat peuhaavat.

• aadadadadadada

Pussylicking only, tuunko kattomaan... en koskis, mut runkkaisin

• Romansiko

Hei! minä kiinnostunut sinun idean...Voisitko vastaa.

• toby to

naisten kuu sysi pääseks rukkaamaan viereeen

• aadadadadadada

Romansiko, joo!

• aadadadadadada

ruusunuppu1 ja Romansiko tai joku muu halukas, paikka ja aika vaan ja se on siinä

• Mennään samantien kaikki yhdessä, on ainakin varaa valita ;)

• aadadadadadada

Suki-suki, pahus, luin tän vasta tänään. Missä nähdään? Mä valitsen kaikki :D

• aadadadadadada

Noni hanaa hanaa! Mut saa kiinni tästä ja Suki-suki kai tietääkin, mistä muualta.

• lesbojen fanittaja

lesboilu on kivaa varsinkin silloin kun naiset lesboilee.

• mää

Erinomainen täsmennys!

• Niin ne miehet sanoo, mut mieli muuttuu kun näkevät itse toimintaa.

• laalaa000

Täällä olisi yksi nainen jota kiinnostaa kokeilla naisten välistä suuseksiä Olen 30v
      Laita viestiä jos kiinnostaa
      LaaLaaLaa02@gmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7090
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      710
      3228
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      125
      1455
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      223
      1259
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe