Minä en enää vähäänaikaan ja olen aika katkera asiasta.
Luotan liivijengeihinkin jo enemmän, tai ainakin kahteen niistä, ne pitää mitä lupaa.
Mitä isompi " herra " virkavallasta, niin sitä enemmän on syytä epäillä.
Rivipoliiseissa on hyvää porukkaa joihin olen aina luottanut, sellaisiin jotka ei halua mitään uraputkea vaan olla ihmisiä, sellaisiakin vielä onneksi on.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288596935257.html
Luotatko pukumiehiin ?
4
80
Vastaukset
- kahveetunnilta
Parraaseen työaikaan täällä veisaa töihin siitä!!Vai katkera olet hörppää kahveeta kuppi enemmän,niin maaillma pelastuu!!!
- Toimihenkilö
en. Suurin osa on lipeviä, turhantärkeitä oman edun tavoittelijoita. Voihan siellä joukossa joku normaali jannukin löytyä, ei siis pitäisi yleistää, mutta tämä on näkemykseni.
- tokkopa lie...
Lipeviä, turhantärkeitä oman edun tavoittelijoita. Löytyykö sellaisia Pyhäjärveltä. Hmm...
- ruotaselta voi kysyä
ei löydy pyhäsalmesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407