Kestääkö siitä johdosta joka tulee auton katolle ottaa virrat kahdelle majakalle? r480 -06
Kaanian kattovilkut
6
277
Vastaukset
- apina18
Riippuu majakista, itse en ottas. 1h homma vetää uudet
- asentajaa
kestää Ottaa , tulee releen takaa. monta autoa tehnyt....
- lyfgjik
asentajaa kirjoitti:
kestää Ottaa , tulee releen takaa. monta autoa tehnyt....
Joo siitä otin, hyvin pyörivät.
- sähkäridddddd
lyfgjik kirjoitti:
Joo siitä otin, hyvin pyörivät.
väri väriin ja loput maihin
- Asentajaaa
Tämä suomi24 on murheellinen keskustelupalsta koska kaikki vajukit ovat tehneet pesän tänne ja vastailevat keskusteluihin täyttä paskaa.
Oikean tiedon hakijat joutuvat arpomaan noiden vajukkien vastauksien keskeltä sitä oikeaa tietoa. Kyllä avohoitopotilaita tuntuu suomessa riittävän kun jaksavat täällä jauhaa paskaa joka ketjuun...
Ja asiaan, kyllä sieltä katolta löytyy piuhat majakoille ja valoille. Riippuu vähän miten auto on tilattu uutena. Joskus on katkaisijatkin valmiina. Joskus tullut pihiversioitakin vastaan jossa ei ole edes johtoja viety katolle. Suomeen uutena myydyissä taitaa olla kaikissa johdotus ja katkaisin ainakin työvalolle... majakasta en ole varma.. Johdot löytyy jos löytyy katolta kuskinpuolelta takareunasta, kumitutin alta. - wihtis
Otin itse myös ns takaylänurkasta ja vedin aurinkolippaan ja-elektron ledimajakat> kytkentä toimii hienosti, majakoitten suhteen tuli ostettua kuraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251