Mitäköös on tapahtunut ostin kuukausi sitten -11 focuksen ja silloin aux toimi, nyt ei mene päälle napista vaan käy pikaisesti auxilla ja sitten menee radiolle takaisin? :S En siis ole käyttänyt toimintoa kuin kerran pari oston jälkeen jolloin toimi moitteettomasti.
aux input
8
4178
Vastaukset
- rofue1
Mikäs siinä oli vikana koska itellä sama ongelma
- fukusti
Paina sitä AUX -nappia useampi kerta... Vaihtaa eri "lähteitä"... ;)
- Jeppppp
Mulla sama ongelma, mutta kun painan nappia 15 kertaa, alkaa toimimaan.
Yritä painaa toi 15 kertaa.- kkjfkfkkffkfkfjfkffjfkf
Juu, varsin kätevää.. ja juuri samalla tavalla täälläkin, kunnes revin sen radion helevettiin ja laitoin tilalle motonetin vajaan viiden kympin mankan. Siinä toimii aux, tosin sitä ei tarvitse kuin toimii bluetoothin a2dp-protokollalla langattomastikin äänensiirto.
Hehheh, ollut huumoria kehitellä 1.8 din kokoinen soitin, no onneksi 0.8 peitelevy löytyi helposti, mutta se maksoi melkein puolet radion hinnasta.. - Anonyymi
Mulla ei toimi toikaan
- EiNimimerkkiä
Englanninkieliseltä foorumilta löysin ratkaisun, joka toimi. Radion ollessa päällä paina 15 s virtanappia pohjassa, kunnes radion näyttö menee mustaksi. Sitten voi käynnistää radion ja Aux-nappi toimi jälleen normaalisti.
- Hocusfocus
Kiitos tuosta virtanappi pohjassa vinkistä, toimii. Eivät tienneet autoliike eikä korjaamo tuosta ja vaihtoivat tilalle toisen mutta sekin alkoi tekemään samaa. Kiitos kiitos!
- Anonyymi
Tää auttoi muakin, kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5241770Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748