Olen etsiskelemässä "täydellistä" hoitolaukkua. Mistä löytyisi hyvä ? Saisi maksaa enintään 200 €.
Hoitolaukku
4
208
Vastaukset
- Random.
Mä tein ite. Maksoi materiaalit ja vaivan. Sain just sellasen, mitä tarvii. Ja sen näkösen ku halusin.
No, sitä ennen kattelin sillä silmällä Skip Hopin Duo-hoitolaukkua, hintaa n. 70e. Mut sit mietin tarkemmin, turha laittaa tommoseen niin pajon rahaa. - skiphop1
Mulla on skip hopin hoitolaukku. Toimii hyvin ja saa vaunujen työntöaisaan kiinni omilla lenkeillä.
- Mie vaan..
Minä kanssa pähkäilly mistä saisi järkevän kokoisen ja näköisen hoitolaukun tai hoitolaukun virkaa ajavan kassin?? ei siis tarvi olla välttämättä hoitolaukku.. Moni hoitolaukku tuntuu niin kauhean isoilta että eiköhän pienempikin riitä..
- Ju-Ju Be
Hei, itse löysin aivan "mahtavan " Ju-Ju Ben hoitolaukun uudesta verkkokaupasta www.lauranpikkuputiikki.fi
Ihania kuoseja ja eri kokoja laukkuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286