Ruukin kattomentti kertomuksia

peltikatto1

Teetin kattoremontin Ruukilla. Vanha peltikatto uusittiin ja työ meni sovitusti. Lasku kun saapui, niin ei siitä saanut mitään selvää. Summat eivät täsmänneet, laskussa ei ollut mitään erittelyjä työn ja tarvikkeiden osuudesta. Myyjän mainostama takuu oli laskun mukaan 2 vuotta. Toimittivat sitten laskun liitteeksi paperin jossa työ oli 50% ja tarvikkeet 50% ja toimittivat myös pyynnöstä erillisen takuutodistuksen.
Vieläkin laskussa on pientä periaatteellista riitaa. Kaupanteon jälkeen myyjä kysyi voisivatko he poistaa piipunkauluksen lisähintaan, koska se helpottaisi pellitystä. Tämä sovittiin suullisesti. Sitten eräänä päivänä kaveri tuli katolle kello 19 ja oli poistunut paikalta klo 20 mennessä. Elikkä mielestäni oli kulunut tunti siihen hommaan kun betonit oli maassa ja ne jäivät vielä loppusiivouksessakin pihalle.
Laskussa näkyy kohta lisätyö 12h x xx€. Elikkä ei isosta kiinni mutta että viitsivät pilata hyvän työn näillä paperihommilla ja jäi paha mieli koko hommasta.
Maksoin välittömästi sovitun työn ja olen yrittänyt kysyä miten tämä 12 tuntia on saatu kulumaan, en ole saanut vastausta vaikka työ tehtiin jo keväällä.

1

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jxö,bnm

en haluaisi aiheuttaa ressiä mutta sulle on tehty peltikatto sellaste tekijöiden toimesta jotka eivät pellistä mitään ymmärrä kusettivat sua sen piipun kakun kanssa se mitään pellitystä helpota vaan mahdollistaa sen että ne teettää ammattimiehellä pellin valmiiksi ja pudottaa sen vaan siihen päälle jos piipun pellitys ei muuten onnistu kun noin oikomalla en luottaisi kyseiseen urakoitsijaan muissakaan asioissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2028
    Aihe