Vieläkö venäläiset tavarat tuoksuvat samanlaiselle kuin joskus Neuvostoliiton aikoina neuvostotuotteet?
Haju oli omituinen pistävähkö aromi. Oli neuvostoliittolaisissa matkamuistoissa, rahoissa, ylipäätään kaikessa mitä Neuvostoliitosta turistit kantoivat.
Venäjän haju
7
841
Vastaukset
- raikuli55
Kävin NL:ssa eka kerran v. 1972 ja muutaman kerran sen jälkeen. Siellä haisi joka puolella Mahorka-niminen pistävän ja kamalan hajuinen tupakka. Vielä 1980-luvulla Suomeen tulleet harvalukuiset turistit haisivat samalta.
Muistaakseni sen hajun takia jotkut täkäläiset hotellit kielsivät niiltä sisään pääsyn. - joskus
joskus sanottiin, että ladasta saa ryssänhajun pois, kun sitä hakkaa suojeluskuntamanttelilla vähän aikaa
- pietarin namipillu
trolli tämä kekkeekkeek, haiset itse pahalle näillä vittuiluilla, säälittävää, sullei varmaan ole kukaan antanut?
- 6+11
No mulle kyllä tyrkyttivät, mutta namuplat haisivat (huom., eivät tuoksuneet) niin pahasti Moskovan kevät -haisuvedelle, että ne piti panna ensin suihkuun ja jynssätä juuriharjalla pimperoa myöten. Siten kaksi kortsua päällekkäin ja väliin tervattu villasukka. A vot, johan alkoi toimimaan.
- länsihaptusta
Minulla oli virolainen tutkija-kaveri .Hän oli USSR:n aikana opiskellut heidän yliopistomaailmassaan.
Oli hupaisa aina katsoa,kun hän sai uuden kirjan käteensä,niin haisteli pitkään,että löytyykö niistä venäläiset tuoksut. - pipero
Kerrankin komppaan kekekekiä. Olen siellä minäkin käynyt ja pahalta on aina haissut. Toki pietarin namipiluilla on sama tuoksu kuin muuallakin.
- takahikiän poitsuja
Miksei täällä ole mitään valvontaa? Mummon potkijat taas vauhdissa. Tietysti se ketuttaa kun tarkkis ei poikia ymmärrä. No, nuorisovankila kutsuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963