Oon 14 vuotias tyttö ja oon pari kertaa rakastunu naiseen ihan tosissaan. Oon itte jotenki osannu vähitelle hyväksyy sen että tykkään pojista ja tytöistä. Luin jonkun palstan mis mun ikänen kysy onko bi jne. Vastasitte et on jos tuntee rakkauden tunteen naista kohtaa ja voi vastata et on valmis viettämää loppuelämänsä naispuolisen henkilön kanssa. Mut mietin että mistä se sit tulee et tälläkin hetkellä oon syvästi ihastunu samaa sukupuolta edustavaan ihmiseen, mut pohjimmiltani en osaa kuvitella itteeni esim asumassa naisen kaa, ainoastaan miehen kans. Että miks ajattelen niin vaikka oon ihastunu tyttöön?
Biseksuaalisuus-> oon vai en?
love7
1
267
Vastaukset
- kaalimato.com
Hei,
Ojaamme sinua seuraaville sivustoille joissa nuoret, alle 20-vuotiaat voivat kysyä mm. seksuaali-identiteettiin liittyviä kysymyksiä. Sivustolta löytyy myös paljon tietoa asiasta: http://www.vaestoliitto.fi/nuoret/
Tämä palsta on tarkoitettu yli 18-vuotiaille.
Terveisin
Kaalimato.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306