Mikrofonin kanssa on ongelmia

Tyhmienkyselijä

Ks. teksti siis ilmestyy ruutuun kun yritän soittaa. Soitto kuuluu mutta keskeytyy. Kun joku yrittää soittaa minulle ja vastaan, puhelu katkeaa välittömästi. Kone on Acer V5 15.6, sisäänrakennettu mikrofoni. Asetukset pitäisi olla kunnossa. Osaisiko joku auttaa pikaisesti? Kiitos.

3

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihi

Sama ongelma oli, vian hakeminen kesti 2pv ja yötä. Mulla on win8 ja skype sanoi samaa. Kyseessä ei ollut vika vaan turvasuoja ongelma. Homman korjaaminen meni näin:
      Oikeassa yläreunassa suurennuslasi, klik ja kirjoita mikrofoni, kohta lukee "mikrofonin tietosuoja-asetukset".
      Sitten näkyykin tietosuoja, siitä valitaan mikrofoni. Tämän jälkeen pitäisi lukea"Salli näiden sovellusten käyttää mikrofonia" ja Skypen kohdalla lukee "Ei käytössä". Ei muuta kuin käyttöön ja johan vörkkii.
      Varmaan vikoja on monenlaisia, mutta tämä oli mun ongelma. Suoraan sanoen alkoi pinnaa tiukkoon, kun ei löytyny syytä.
      Toivottavasti tästä jutusta on jollekkin apua.

• laura2

Kiitos Vihi, tästä oli suuri apu mulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4923
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      661
      4109
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2291
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2057
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1858
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1696
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1441
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87