mistä saa toimivan aseen?
toimiva ase
7
193
Vastaukset
- aseliike
Aseliikkeestä.
- yhh55
saako aseita nykyään ilman lupaa mistään esim itsepuolustukseksi mä tosiaan tarvitsisin?
- voi per...
yhh55 kirjoitti:
saako aseita nykyään ilman lupaa mistään esim itsepuolustukseksi mä tosiaan tarvitsisin?
niinkö sä tarvit, kenetkäs meinaisit ampua "itsepuolustukseksi" ?
samalla laillahan nämä sinun "itsepuolustuksesi" kohteethan sitten
tarvitsisivat aseen varjellakseen itseään sinulta.
voi vain todeta että onneksi tuliaseita ei myydä suomessa lupavapaasti
mihinkään tarkoitukseen, meneppä kyselemään tuollaisia viranomaisilta niin saat nimesi kirjoihin ja kansiin, jotka takaavat että et elämän kuuna päivänä tule saamaan
minkäänlaista lupaa mihinkään aseeseen,onneksi. - ¢
voi per... kirjoitti:
niinkö sä tarvit, kenetkäs meinaisit ampua "itsepuolustukseksi" ?
samalla laillahan nämä sinun "itsepuolustuksesi" kohteethan sitten
tarvitsisivat aseen varjellakseen itseään sinulta.
voi vain todeta että onneksi tuliaseita ei myydä suomessa lupavapaasti
mihinkään tarkoitukseen, meneppä kyselemään tuollaisia viranomaisilta niin saat nimesi kirjoihin ja kansiin, jotka takaavat että et elämän kuuna päivänä tule saamaan
minkäänlaista lupaa mihinkään aseeseen,onneksi.eihän tuo mitään lupaa ole kyselemässäkään, vaan asetta.
- paco1
vai että itsepuolustukseksi.. Meneppä asekauppaan ja kysy myisivätkö,
muista kertoa että se on itsepuolustukseksi, ehkä myyvät. - -setelitukku mukaan-
Turun torilla on tuntematon mies joka myy aseita.
Ei ole halpa mutta itsepuolustustarkoituksessahan hinnalla ei ole väliä.
Maksat ostoksesi tuntemattomalle miehelle etukäteen ja ase toimitetaan huomiota herättämättömästi jälkikäteen.
Mitään nimiä ei kysellä eikä kerrota. - P.Hermanni.
Voiko maksaa pankkikortilla? Ja miten tunnen sen tuntemattoman miehen kun en muutenkaan tunne turusta ketään. Olen nääs oulusta kotoosin.
Joku kalasnikov AK-747 kiinnostaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256