Ei liity Kaarinaan ei, mutta kiinnostaa, onko ihan luuseri touhua. Omalle päälle tekee gutaa pieni nollaushetki, lukea uutisia, ottaa siideri, lukaista keskustelupalstoja, kellään muulla sama?
Kirjoitatko koskaan humalassa?
8
133
Vastaukset
- Ei leikkaa
Kyllä kait monikin, kunhan ei vastaa sähköposteihin. Se on paha virhe.
- NSUPrinZ
Kahden oluen jälkeen ei kommentointia palstoilla. Peukkuja voi nostella ei muuta. Tai ois viisasta.
- Leogetz
Ei ole mitään luuserimaista siinä, että rentoutuu kommentteja lukiessa. Ehkä kaljan juotuaan provosoituu herkemmin. Kannattaa jo ennakkoon pohtia, onko äkkiä kilahtavaa tyyppiä. Ja nytpä paistaa aurinko, en olisi uskonut että tänään tuota tapahtuu..
- Sorrolainen
Mä en kirjoittele tänne kännis, mut tällee krappes kylläkin ja välil puran paineita.
- Tilhen Nipa
Lasten, humalaisten ja hullujen suusta saa kuulla totuuden, tai ainakin rehellisen oman mielipiteen.
- Neitikeskustan
No "Sorrolainen", pura mieltäs. Mitä sulle kuuluu, onko murheita vai oletko tyytyväinen elämääs? Entä muut, onko kaikki kunnossa?
- Sorrolainen
Nii, siis en mä tänne paineita krappes pura, tarkoitin vään toisenlaist paineiden purkamist, you know?!
- Aloittaja taas
Se on tämmöstä tää blondin elämä, että osaan joko kirjoittaa tai ajatella, en molempia yhtä aikaa. Sovitaan, että mä en oikeen ymmärrä mitä kaikkia paineita näillä keskustelupalstoilla voi purkaa, ehkä mä olen onnellisempi näin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251