Fillari ja farkut

Tiina

Välillä tulee esille kysymyksiä, että saako nainen orgasmin pyöräillessä kun satula hieroo oikeita paikkoja. Minä 23v naisena tunnustan saavani ja nautin siitä tosi paljon, enkä enää välitä vaikka joku huomaa, miehet ainaskin kattoo tarkasti ja tuntuu kivalta. Tiedän myös paljon naisia jotka kans laukeavat fillarilla, monet ei kehtaa tunnustaa, paitsi kun toinen nainen puhuu asiasta.
Huomaan myös monesti muista naisista että pyöräily tuntuu hyvältä. :o)
Kireet farkut ilman pikkareita ja tosi ylös nostettuna, on hyvä keino saada orkut ihan vaan kävellen. Kokeilin sitä ensin kotona ja nyt käyn jo ulkonakin niin että housut on kunnolla välissä, kokeilkaa on tosi kiihottavaa.
Tällanen kaks kertaa petetty sinkku osaa arvostaa omia tarpeita.

9

8353

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

Puhumattakaan siitä että me miehet saadaan orkut kun nähdään oikein kireäfarkkuisia naisia. Kaikki naiset vaan kireisiin farkkuihin. Molemminpuolinen nautinto. :)

Veikkaisin ettet kyllä kauaa tuu pysymään sinkkuna, kyllä sut vielä joku pokaa niin ettet tajuu mitä tapahtuikaan. Lykkyä pyttyyn. :)

• eki

nainen joka tuplasiteet aluspöksyissä, tiukat farkut päällä. kiihottaaks tiinaa tai ketään naisia itseäänsä toi?

• Tiinalle

Ilman pikkareita ajellut? Oon sätissä monelta kysynyt ja moni tunnustaa siellä että satula hankaa ihanasti. Vielä jos ajattelee tuhmia ajatuksia. Mua kiihottaa ajtus, tuoksuvat pikkarit, tai ihan paljas pylly satulaa vasten. Siis oisinpa se satula...

• Thing

Ainakin kaikkien naisten kanssa jossa asia on tullut esille ovat myöntäneet että tuntuu hyvältä pyöräillä. Kaikki nyt ei orkkuja saa... toisaalta ne todella "pahat" ;) tapaukset saa useampaan kertaan ku pyöräilee lähikauppaan.

Muuten jos oot ihmetellyt miks naiset lumilautailee niin siinä ankkurihississä on sama asia ;)
      Et sori vaan lökäripojut, mut sitä ne naiset oikeasti näkevät lumilautailemisessa.

Näin sivuseikkanan niin et taida olla kovinkaan fiksu? Tosta päätellen:
      "Tällanen kaks kertaa petetty"
      En ole itse ainakaan vielä törmännyt yhteenkään pettämisvammaiseen jolla ois liikkunut kovinkaan paljon korvienvälissä.

• ???

Jos jättää naistenpyörästä satulan kokonaan pois?

• Fillarin Satula

ei saa pyöräillessä orgasmia.
      Paskapuhetta jos joku väittää saavansa.

• Rampo

Sää istut VÄÄRIN siinä satulassa !!!
        Vaiha ny hyvä IHIMINEN sitä ajoasentoa, ja sano ukolles, että "Nyt tuut ruuvaamaan satulan nokkaa ylemmäs ja SASSII" !!!!!!

• Kike85

Mä nautin kans samoista jutuista, onkohan se jotain exhibitionismiä kun nauttii laukeemisesta yleisellä paikalla, ite koitan kyl peitellä kun saan orkut. Must on tosi kiihottavaa kun koittaa pidätellä ettei tuu jossain ruuhkatilanteessa.
      Nyt oon keksiny uuden tavan, kuntopyörä ja satulaan vähä "liukkaria" sit alasti polkemaan, tosi nopee ja ainaki mä saan monta kertaa. :o)

• Anonyymi

Siksipä naapurin mammakin polki kuntopyörää kun oli eronnu,huomasin vaan kerran kun pyörää korjailin että oli sellasia jälkiä mistä voin päätellä että muutakin hankittu kun kuntoa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5124
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4278
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2441
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1988
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1237
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1164
    Aihe