tänään 6% mutta entäs

huomenna

Tänään meni kurssi 6% ylöspäin. Mitenköhän paljon nousee huomenna? Onneksi ei ole tullut mieleenkään myydä hyviä papereita pois matalien kurssien aikana.

5

2249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piensijoittaja

Jenkkikurssi näyttää nousseen reilut 9% joten noussee täällä aamusta. Katsotaan..katsotaan..

Jokos lähtisi nousu käyntiin ihan yleisestikin.. masentava kesä takana.

• toinen pieni

Hiukan säälitti katsoa tässä taannoin televisiota, kun pari mummoa kertoi ostaneensa Nokiaa aikanaan 55 euron a-hinnalla eläkkeensä turvaamiseksi. Toivottavasti nousee vielä - ihan vaan noiden mummojen takia.

• piensijoittaja
        toinen pieni kirjoitti:

Hiukan säälitti katsoa tässä taannoin televisiota, kun pari mummoa kertoi ostaneensa Nokiaa aikanaan 55 euron a-hinnalla eläkkeensä turvaamiseksi. Toivottavasti nousee vielä - ihan vaan noiden mummojen takia.

Niinpä. Enpä itse vanhempana uskaltaisi "turvata" eläkettäni osakkeilla. Varovaisuus on poikaa.

Tällä hetkellä aion kyllä tuupata ylijäämät liksasta nokiaan seuraavat pari kuukautta. Muutaman pörssierän kerkesinkin jos ostamaan senttiä vaille 10 euron hintaan. Uudet mallit näyttävät ainakin omaan silmään hienoilta. Toivottavasti muistin riisua nokia rillit.

Tulee mieleen morgan stanley ja 7.5 euron tavoite hinta, jota eivät vieläkään ole nostaneet vaikka itse ostavat nokiaa reilusti yli 10 euron hintaan.
        Todella törkeää kurssien vedättelyä. Älkää mummot uskoko yhdenkään "analyytikon" suosituksia. Näillä on aina omat intressit mielessä. Analyytikon ammattinimike pitäisi tehdä luvanvaraiseksi riippumattomaksi. Yököttävää.... morgan stanley on lähinnä kirosana minulle. ;)

• rikastunut

unohda sen tuskailu mikä kurssi on huomenna, äläkä katso sitä pörssistä . jätä rauhaan ostamiesi osakkeiden hintojen miettiminen vähintään 5v, katso sit miten on käynyt niin saat siksi aikaa ainakin mielenrauhan

• TYperä Neuvo

Kannattaa aina hätiköidä. Esimerkiksi ne jotka panikoivat vuoden 2000 tienoilla, ovat nyt 500% rikkaaampia. Vuonna 2000 ei tullut romahdusta vaan 5% bulli, jota kuitenkin seurasi viiden vuoden alamäki.

Kyllä tuntui typerältä olla täysin käteisellä joulukuussa 1999, vaan eipä tunnu enää. Osakkeita ei kannata ostaa vieläkään, ei ne siitä mihkään nouse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe